کاهش قیمت برنت در آستانه نشست مهم اوپک

[ad_1] اخبار و تحلیل نفت خام برنت اوپک امارات و عربستان را به عنوان تنها راه باقی مانده با ظرفیت اضافی برای جبران نفت ممنوعه روسیه در نظر می گیرد. سطوح فنی نفت خام برنت تحلیل شد احساسات مشتری IG به قیمت های پایین تر علیرغم موقعیت خالص کوتاه مدت در مجموع اشاره دارد اوپک

کد خبر : 213009
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۰۴
کاهش قیمت برنت در آستانه نشست مهم اوپک

[ad_1]

اخبار و تحلیل نفت خام برنت

  • اوپک امارات و عربستان را به عنوان تنها راه باقی مانده با ظرفیت اضافی برای جبران نفت ممنوعه روسیه در نظر می گیرد.
  • سطوح فنی نفت خام برنت تحلیل شد
  • احساسات مشتری IG به قیمت های پایین تر علیرغم موقعیت خالص کوتاه مدت در مجموع اشاره دارد

اوپک استفاده از ظرفیت یدکی محدود را در نظر می گیرد

قرار است اوپک و تعدادی از کشورهای غیر بنیانگذار که مجموعا به عنوان “اوپک +” شناخته می شوند، در مورد اهداف تولید ماه جولای با در نظر گرفتن اتحادیه اروپا بحث و گفتگو کنند. ممنوعیت نفت روسیه از طریق دریا. تحریم‌های غرب احتمالاً تولید روسیه را 2 تا 3 میلیون بشکه در روز کاهش می‌دهد و کرملین سرسختانه اعلام می‌کند که نفت ممنوعه راه خود را برای خریداران دیگر پیدا خواهد کرد.

افزایش تولید در کشورهایی که ظرفیت اضافی دارند منطقی به نظر می رسد اما در عمل بسیار مشکل است. عربستان سعودی در حال حاضر حدود 10.5 میلیون بشکه در روز تولید می کند، اما به ندرت تولید را به بالای 11 میلیون بشکه رسانده است – این تردید را ایجاد می کند که آیا تولید اضافی احتمالاً به جایی نزدیک می شود تا جایگزین کسری شود. تنها کشور دیگری که ظرفیت اضافی قابل قبولی دارد، امارات است. به گفته یک منبع اوپک پلاس، این گروه در حال بررسی هدف افزایش تولید در ماه جولای حدود 600 هزار بشکه در روز برای ماه جولای است که قیمت نفت را در روز پایین نگه داشته است. با این حال، این باید تأیید شود.

نفت خام برنت: سطوح فنی که باید در نظر گرفته شود

قیمت نفت خام عصر دوشنبه تا ساعات اولیه روز سه‌شنبه با تایید خبر توافق توافق شده در مورد ممنوعیت نفتی روسیه افزایش یافت. از آن زمان، ما شاهد کاهش شدید نسبت به بالاترین سطح اخیر بوده ایم، زیرا اوپک تصمیم می گیرد که آیا این گروه برای جبران بخشی از کاهش احتمالی تولید روسیه، تولید خود را افزایش دهد یا خیر.

پس از شکستن بالای منطقه مقاومت (115.50 – 118.50 دلار)، قیمت نفت 120.50 دلار (نمودار IG) آزمایش شد که در نهایت حرکت صعودی معکوس شد. نفت خام برنت به زیر منطقه حیاتی سقوط کرده است، این بار به عنوان حمایت در مسیر کاهش، و در آستانه نشست اوپک + به زیر 114 دلار در حدود 112.90 دلار معامله می شود. پشتیبانی در رقم دور 110 دلار قرار دارد، که اگر بازار معتقد باشد افزایش ظرفیت برای جبران تولید از دست رفته روسیه قابل دستیابی است، می تواند وارد عمل شود.

نمودار روزانه نفت خام برنت

چشم انداز نفت خام: قیمت برنت در آستانه نشست مهم اوپک کاهش یافت

منبع: IG آماده شده توسط ریچارد اسنو

IG Client Sentiment به ادامه حرکت پایین تر اشاره می کند

IG داده‌های مربوط به بازار نفت قابل تجارت دیگر، “خام آمریکا” را جمع‌آوری می‌کند که در اینجا به عنوان نماینده ای برای احساسات خرده فروشی نفت استفاده می‌شود. مشاهده داده های احساسات اینجا.

چشم انداز نفت خام: قیمت برنت در آستانه نشست مهم اوپک کاهش یافت

منبع: احساسات مشتری IG

روغن – نفت خام آمریکا: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 43.11 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران شورت به لانگ 1.32 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران نت کوتاه هستند نشان می دهد روغن – قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 4.48 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.19 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 11.27 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.32 درصد افزایش داشته است.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته کمتر کوتاهی می کنند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که نفت فعلی – علیرغم این واقعیت که معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند، روند قیمت نفت خام ایالات متحده ممکن است به زودی کاهش یابد.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.