کاهش قیمت آینه های بالا در ژوئن از ماه می

[ad_1] نقاط صحبت دلار کانادا به نظر می رسد USD/CAD منعکس کننده عملکرد قیمت در ماه گذشته است زیرا به سرعت از بالاترین سطح سالانه (1.3079) عقب می نشیند و ممکن است نرخ ارز در روزهای آینده با کاهش بیشتر در بحبوحه تلاش های ناموفق برای عقب نشینی مجدد از کاهش قیمت مواجه شود. بالاترین

کد خبر : 222568
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۰۷
کاهش قیمت آینه های بالا در ژوئن از ماه می

[ad_1]

نقاط صحبت دلار کانادا

به نظر می رسد USD/CAD منعکس کننده عملکرد قیمت در ماه گذشته است زیرا به سرعت از بالاترین سطح سالانه (1.3079) عقب می نشیند و ممکن است نرخ ارز در روزهای آینده با کاهش بیشتر در بحبوحه تلاش های ناموفق برای عقب نشینی مجدد از کاهش قیمت مواجه شود. بالاترین میزان نوامبر 2020 (1.3371).

پیش‌بینی USD/CAD: کاهش قیمت آینه‌های بالا در ژوئن از ماه می

به نظر می رسد USD/CAD آماده عقب نشینی به زیر SMA 50 روزه (1.2810) است، پس از اینکه پیشرفت از پایین ترین سطح ماهانه (1.2518) نتوانست شاخص قدرت نسبی (RSI) را به محدوده بیش از حد خریداری کند، و نرخ ارز ممکن است به کاهش ادامه دهد. با کاهش حرکت صعودی، مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر در ادامه هفته.

در نتیجه، USD/CAD ممکن است محدوده ژوئن را قبل از تصمیم بانک مرکزی کانادا (BoC) در مورد نرخ بهره در 13 جولای، با افزایش مداوم نرخ بهره، ردیابی کند. شاخص قیمت مصرف کننده کانادا (CPI) بانک مرکزی را برای عادی سازی سیاست های پولی با سرعت بیشتری تحت فشار قرار می دهد و باید دید که آیا رئیس کل بانک مرکزی تیف ماکلم و شرکت تلاش های خود را برای مبارزه با تورم افزایش خواهند داد شورای حکام آمادگی دارد در صورت نیاز برای تحقق تعهدات خود برای دستیابی به تورم ۲ درصدی با قوت بیشتری عمل کند.

تا آن زمان، USD/CAD ممکن است به بازپرداخت ادامه دهد حداقل ماهانه (1.2518) از آنجایی که مجموعه اوج ها و افت های پایین تر از هفته گذشته را گسترش می دهد و کاهش بیشتر نرخ ارز ممکن است منجر به تلنگر در احساسات خرده فروشی شود، مانند رفتاری که در ماه قبل مشاهده شد.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/CAD

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 40.69 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/CAD، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 1.46 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 7.82 درصد و نسبت به هفته گذشته 38.41 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 1.22 درصد بیشتر از دیروز و 7.17 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته است. جهش در سود خالص فروش شیب در تمایل خرده فروشی را کاهش داده است زیرا 38.27 درصد معامله گران هفته گذشته دلار آمریکا/کادر دلار آمریکا بودند، در حالی که کاهش در پوزیشن خالص فروش زمانی رخ می دهد که نرخ ارز در برابر SMA 50 روزه قرار می گیرد. (1.2810).

با این گفته، USD/CAD ممکن است تا حد زیادی منعکس شود اقدام قیمت از ممکن است همانطور که آن را کاهش از بالاترین سالانه (1.3079)و نرخ ارز ممکن است همچنان به بازگرداندن پیش‌پرداخت از پایین‌ترین سطح ماهانه (1.2518) ادامه دهد، زیرا مجموعه‌ای از اوج و پایین‌ترین قیمت هفته گذشته را گسترش می‌دهد.

نمودار روزانه نرخ USD/CAD

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/CAD

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید، USD/CAD اوایل این ماه با صعود به بالاترین سطح سالانه (1.3079) از بالاترین سطح ماه می (1.3077) عبور کرد. اما به نظر می رسد نرخ ارز منعکس کننده عملکرد قیمت ماه گذشته پس از تلاش ناموفق برای بسته شدن بالاتر از نرخ است 1.3030 (50% گسترش) تا 1.3040 (50% گسترش) منطقه
  • به نوبه خود، USD/CAD ممکن است به بازپرداخت پیش پرداخت ادامه دهد حداقل ماهانه (1.2518) همانطور که آن را موفق به هل دادن شاخص قدرت نسبی (RSI) به قلمروی بیش از حد خرید، اما نیاز به بستن زیر همپوشانی فیبوناچی در اطراف 1.2830 (38.2% اصلاحی) تا 1.2880 (61.8% انبساط) همراه با حرکت به زیر SMA 50 روزه (1.2810) برای بازگرداندن منطقه 1.2770 (38.2٪ گسترش) به رادار.
  • حرکت به زیر SMA 200 روزه (1.2674) منطقه 1.2620 (50% اصلاحی) را به 1.2650 (78.6% گسترش) باز می کند، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1.2510 (78.6% اصلاح) که تا حد زیادی با آن مطابقت دارد. پایین ترین سطح ماهانه (1.2518).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.