کاهش سختی استخراج شبکه بیت کوین برای اولین بار در 2 ماه گذشته – اخبار استخراج بیت کوین

پس از چهار افزایش متوالی سختی استخراج بیت کوین، سختی شبکه برای اولین بار در 68 روز گذشته کاهش یافت و در روز سه شنبه در ارتفاع بلوک 756000، 2.14 درصد کاهش یافت. این تغییر به این معنی است که در حال حاضر 2.14 درصد راحت‌تر می‌توان پاداش بلاک بیت‌کوین را پس از بالاترین سطح

کد خبر : 260740
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کاهش سختی استخراج شبکه بیت کوین برای اولین بار در 2 ماه گذشته – اخبار استخراج بیت کوین


پس از چهار افزایش متوالی سختی استخراج بیت کوین، سختی شبکه برای اولین بار در 68 روز گذشته کاهش یافت و در روز سه شنبه در ارتفاع بلوک 756000، 2.14 درصد کاهش یافت. این تغییر به این معنی است که در حال حاضر 2.14 درصد راحت‌تر می‌توان پاداش بلاک بیت‌کوین را پس از بالاترین سطح دشواری استخراج (ATH) که در 13 سپتامبر رخ داد، یافت.

اسلاید سختی بیت کوین 2.14%

ماینرهای بیت کوین این هفته پس از کاهش 2.14 درصدی سختی ماینینگ شبکه در عصر روز سه شنبه، شکست خوردند. سختی در حال حاضر 31.36 تریلیون است، پس از 32.04 تریلیون ATH ثبت شده در روز سه شنبه، 13 سپتامبر. دشواری شبکه برای دو هفته آینده در 31.36 تریلیون باقی خواهد ماند، زیرا سختی هر 2016 بلوک تنظیم می شود.

دشواری استخراج شبکه بیت کوین برای اولین بار در 2 ماه گذشته کاهش می یابد

در حالی که هش ریت شبکه در امتداد 234 اگزاهش در ثانیه (EH/s) است، آمار نشان می‌دهد که در 2016 بلاک گذشته میانگین هش 225.2 EH/s بوده است. بر اساس معیارهای فعلی، با قیمت‌های فعلی BTC و هزینه‌های برق 0.07 دلار در هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت)، تقریباً 41 استخراج‌کننده بیت‌کوین مدار مجتمع ویژه برنامه SHA256 (ASIC) سود تخمینی بین 0.12 تا 7.95 دلار در روز به دست می‌آورند. 9 ماینر بیت کوین ASIC با قیمت 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت، سود تخمینی بین 0.33 تا 4.24 دلار در روز دارند.

دشواری استخراج شبکه بیت کوین برای اولین بار در 2 ماه گذشته کاهش می یابد

پنج دستگاه برتر ماینینگ ASIC امروز شامل Bitmain Antminer S19 XP با 140 تراهش در ثانیه (TH/s)، Antminer S19 Pro+ Hyd (198 TH/s)، Microbt Whatsminer M50S (126 TH/s)، Microbt Whatsminer M50 (114 TH/s) و Bitmain Antminer S19 Pro (110 TH/s).

دشواری استخراج شبکه بیت کوین برای اولین بار در 2 ماه گذشته کاهش می یابد

طی سه روز گذشته، 423 بلوک توسط معدنچیان و Foundry USA 108 بلوک کشف شد. Foundry با 25.53% هش ریت جهانی یا 56.53 EH/s برترین ماینر در سه روز گذشته بوده است.

بعد از Foundry به ترتیب Antpool، F2pool، Binance Pool و Viabtc قرار دارند. در حال حاضر، 11 استخر استخراج شناخته شده، هش ریت را به بلاک چین بیت کوین اختصاص می دهند که 98.11 درصد از هش ریت جهانی را تشکیل می دهد. دستورات هش ناشناخته 1.89٪ از هش ریت جهانی امروز یا 4.19 EH/s برای کشف هشت بلوک از 423 بلوک موجود در سه روز استفاده می شود.

در همین حال، در سرعت‌های زمان بلاک فعلی، تغییر سختی بعدی تقریباً 1.32% افزایش می‌یابد، اما این میزان می‌تواند در طول 1957 بلوک بعدی که برای استخراج باقی مانده است، تغییرات زیادی داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

2.14 درصد کمتر، بلوک های 2016، Antpool، Binance Pool، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، تغییرات، کاهش، دشواری، تغییر دشواری، تغییرات دشواری، دوره های دشواری، Exahash، F2Pool، Foundry USA، Hashpower، Hashrate، Hashrates، Mincrees استخراج بیت کوین، استخرهای استخراج، ترهاش، ViaBTC

نظر شما در مورد آخرین تغییر سختی ماینینگ چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.