کاهش زیان XAU/USD، با بهبود بازده اوراق قرضه آمریکا به زیر 1650 دلار کاهش یافت

[ad_1] قیمت طلا کاهش هفتگی خود را 2.8 درصد افزایش داد و به زیر 1650 دلار رسید. داده های ایالات متحده گزارش داد که خرده فروشی ناامید شده است در حالی که احساسات مصرف کننده بهبود یافته است. پیش بینی قیمت XAU/USD: شکست به زیر 1660 دلار در را برای آزمایش پایین ترین قیمت هفتگی

کد خبر : 267629
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
کاهش زیان XAU/USD، با بهبود بازده اوراق قرضه آمریکا به زیر 1650 دلار کاهش یافت

[ad_1]

  • قیمت طلا کاهش هفتگی خود را 2.8 درصد افزایش داد و به زیر 1650 دلار رسید.
  • داده های ایالات متحده گزارش داد که خرده فروشی ناامید شده است در حالی که احساسات مصرف کننده بهبود یافته است.
  • پیش بینی قیمت XAU/USD: شکست به زیر 1660 دلار در را برای آزمایش پایین ترین قیمت هفتگی در 1642.49 دلار باز کرد.

قیمت طلا کاهش خود را افزایش داد، در حالی که پس از گزارش تورم روز پنجشنبه ایالات متحده، که معامله گران برای افزایش نرخ بهره در نشست های نوامبر و دسامبر FOMC آماده می شوند، پدال فدرال رزرو را به سمت فلز نگه می دارد، ارزش دلار کمی بهبود یافت. XAU/USD پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه 1671 دلار، با 1646 دلار در هر اونس معامله می شود.

XAU/USD با تقویت دلار آمریکا به دلیل بازدهی بالای اوراق قرضه آمریکا سقوط کرد

شاخص‌های سهام ایالات متحده با رنگ قرمز باز شدند و احساسات منفی را نشان دادند. خرده فروشی ایالات متحده نشان داد که مصرف کنندگان شروع به احساس شوک ناشی از نرخ های بهره بالاتر کرده اند، با کاهش فروش در ماه سپتامبر از 0.3% به 0% در ماه اوت، کمتر از انتظارات، و 8.41% در سال کاهش یافت. اخیراً، احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان به 59.8 رسید که فراتر از تخمین‌ها بود، اما انتظارات تورمی برای یک سال به 5.1 درصد رسید، بالاتر از پیش‌بینی‌های 4.7 درصدی.

در همین حال، تعداد زیادی از سیاستگذاران فدرال رزرو در حال عبور از شبکه های خبری به رهبری جورج، دالی و کوک از فدرال رزرو هستند. فدرال رزرو کانزاس سیتی، استر گورگ، گفت که تنها داده واضح این است که تورم در ایالات متحده بالا است. او نظرات قبلی همکارانش را تکرار کرد و گفت که نرخ‌ها باید به قلمروی محدودکننده وارد شوند، اگرچه او مشخص نیست نرخ‌ها کجا به اوج می‌رسند.

بعداً مری دالی فدرال رزرو سانفرانسیسکو اعلام کرد که تورم در حال کاهش نیست، در حالی که خرده فروشی امروز نشانه هایی از کاهش را نشان داد. او آنچه را که جرج از فدرال رزرو بیان کرده است، تکرار کرد و پیش بینی کرد که نرخ وجوه فدرال (FFR) به اوج خود در حدود 4.5٪ -5٪ برسد.

در همان زمان، یکی از اعضای جدید فدرال رزرو، لیزا کوک، برخی از سخنرانی های هفته گذشته خود را تکرار کرد و گفت که تورم “به طور سرسختانه و غیرقابل قبولی بالاست” و افزود که او سیاست “ایست و رفتن” را نمی خواهد.

با توجه به این پس‌زمینه، XAU/USD نظرات اکثر مقامات فدرال رزرو را نادیده گرفت و درست زیر 1650 دلار بود. بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، یعنی 10 ساله، سه و نیم واحد در ثانیه افزایش یافت و به 3.987 درصد رسید که بازیابی فلز زرد را محدود می کند.

چه چیزی را تماشا کنیم

هفته آینده، سند اقتصادی ایالات متحده شامل شاخص تولید NY Empire State، شاخص فدرال رزرو فیلادلفیا، تولید صنعتی و ادعاهای بیکاری خواهد بود. علاوه بر این، سخنرانان فدرال رزرو همچنان بر سرفصل ها تسلط خواهند داشت.

پیش بینی قیمت XAU/USD

XAU/USD در طول هفته در محدوده 80-1660 دلار تثبیت شد تا روز پنجشنبه که به سمت پایین ترین سطح هفتگی 1642.49 دلار سقوط کرد. با این حال، از دست دادن کاهش می یابد و در محدوده ذکر شده قبلی بسته می شود. در روز جمعه، XAU/USD پس از مواجهه با مقاومت جامد در متحرک نمایی 20 روزه، به طور قاطع به زیر محدوده شکسته است، و در را برای تست پایین هفتگی باز می کند، که پس از پاک شدن، می تواند XAU/USD را به سمت پایین ترین سطح 28 سپتامبر یعنی 1614.92 دلار کاهش دهد. .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.