کاهش دلار، RBNZ بزرگترین افزایش نرخ در 22 سال گذشته توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته جینا لی Investing.com — دلار صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت و یورو در پایین ترین سطح پنج هفته اخیر خود گیر کرد زیرا جنگ در اوکراین هیچ نشانه ای از پایان به این زودی ها نشان نمی دهد. سرمایه گذاران همچنین بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) را در 22 سال هضم

کد خبر : 193123
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۴۵
کاهش دلار، RBNZ بزرگترین افزایش نرخ در 22 سال گذشته توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته جینا لی

Investing.com — دلار صبح چهارشنبه در آسیا کاهش یافت و یورو در پایین ترین سطح پنج هفته اخیر خود گیر کرد زیرا جنگ در اوکراین هیچ نشانه ای از پایان به این زودی ها نشان نمی دهد. سرمایه گذاران همچنین بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) را در 22 سال هضم کردند.

ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 11:39 عصر به وقت شرقی (3:39 به وقت گرینویچ) با 0.04 درصد کاهش به 100.250 رسید.

این جفت با 0.16% افزایش به 125.56 رسید. این جفت با 0.04 درصد افزایش به 0.7462 رسید در حالی که جفت با 0.03 درصد کاهش به 0.6847 رسید.

این جفت با کاهش 0.01 درصدی به 6.3653 رسید و چین آخرین اطلاعات تجاری خود را در اواخر روز منتشر خواهد کرد. این جفت با 0.09 درصد افزایش به 1.3009 رسید.

این کمیته پس از نشست روز چهارشنبه خود، نرخ بهره خود را به 1.5 درصد افزایش داد و گفت: “کمیته موافقت کرد که سیاست آنها “مسیر کمترین پشیمانی” این است که OCR را بیشتر در حال حاضر افزایش دهند تا از افزایش انتظارات تورمی جلوگیری کنند. مناسب است که با سرعت به تشدید شرایط پولی ادامه دهیم.”

بن اودی، اقتصاددان کپیتال اکونومیکس به بلومبرگ گفت: «تصمیم RBNZ برای تسریع چرخه پیاده‌روی نشان می‌دهد که مایل است قاطعانه برای کنترل تورم فزاینده حرکت کند.

ما انتظار داریم که OCR را تا پایان سال 2022 به 3 درصد افزایش دهد.

تصمیم سیاست خود را بعداً در روز، با موارد بعدی و در روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد.

در اروپا، پس از آنکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مذاکرات صلح را یک شبه “وضعیت بن بست” توصیف کرد، امیدها برای حل و فصل جنگ در اوکراین کمرنگ شد. یورو که نسبت به تأثیرات اقتصادی جنگ حساس است، به 1.0821 دلار سقوط کرد و در معاملات اولیه آسیا نزدیک به آن سطح باقی ماند.

دلار آمریکا همچنین رشد اخیر را کاهش داد زیرا سرمایه گذاران داده های تورم روز سه شنبه از ایالات متحده را هضم کردند و امیدوار بودند که فشار قیمت ها به اوج خود رسیده است.

داده ها نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه مارس 8.5 درصد افزایش یافت که بالاترین سطح آن از اواخر سال 1981 است.

داده های تورم به بازار اوراق قرضه کمک کرد و بازدهی ایالات متحده را کاهش داد و ین را برای مدت کوتاهی تقویت کرد. با این حال، از آنجایی که رقم CPI بالاترین میزان از اواخر سال 1981 بود و فدرال رزرو به دنبال افزایش سرعت افزایش نرخ بهره است، سقوط دلار اندک بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.