کاهش دلار، ین و استرالیا همچنان ادامه دارد زیرا تصمیم سیاست فدرال رزرو توسط Investing.com ظاهر می شود

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز سه شنبه در آسیا در کنار ین ژاپن و دلار استرالیا کاهش یافت. آخرین شیوع کووید-19 در چین شاهد قرنطینه در برخی شهرها بود، اما تمرکز بر روی مارس فدرال رزرو ایالات متحده است. در ساعت 11:07 عصر به وقت شرقی (3:07 به وقت

کد خبر : 179035
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
کاهش دلار، ین و استرالیا همچنان ادامه دارد زیرا تصمیم سیاست فدرال رزرو توسط Investing.com ظاهر می شود

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز سه شنبه در آسیا در کنار ین ژاپن و دلار استرالیا کاهش یافت. آخرین شیوع کووید-19 در چین شاهد قرنطینه در برخی شهرها بود، اما تمرکز بر روی مارس فدرال رزرو ایالات متحده است.

در ساعت 11:07 عصر به وقت شرقی (3:07 به وقت گرینویچ) ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر با 0.08 درصد کاهش به 98.948 رسید.

این جفت ارز با 0.11 درصد افزایش به 118.31 رسید، در حالی که بانک ژاپن (BOJ) آن را در روز جمعه اعلام کرد.

این جفت با 0.08% کاهش به 0.7181 رسید. بانک مرکزی استرالیا اطلاعات اولیه را در اوایل روز منتشر کرد و این جفت با 0.01% کاهش به 0.6744 رسید.

این جفت با 0.16% افزایش به 6.3754 رسید. منتشر شده در اوایل روز نشان داد که در ماه فوریه 12.2 درصد رشد سالانه داشته است. رشد سالانه 7.5 درصد و نسبت به سال قبل 6.7 درصد رشد کرد، در حالی که 5.5 درصد بود.

این جفت با 0.20 درصد افزایش به 1.3026 رسید و بانک انگلستان روز پنجشنبه آن را اعلام کرد.

به طور گسترده انتظار می رود که فدرال رزرو برای اولین بار از زمان همه گیری، زمانی که تصمیم سیاست خود را در روز چهارشنبه لغو کرد، نرخ بهره را افزایش دهد. بر اساس ابزار Fedwatch CME، سرمایه گذاران انتظار دارند در این جلسه 25 واحد افزایش یابد. با این حال، به دلیل افزایش نگرانی‌ها در مورد تورم، قیمت‌ها افزایش یافته است تا نشان‌دهنده احتمال ۷۰ درصدی افزایش ۵۰ واحدی در نشست می ۲۰۲۲ باشد.

بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC) گفت: “ما فکر می کنیم بیانیه فدرال رزرو و کنفرانس مطبوعاتی رئیس جروم پاول پس از جلسه از نظر قیمت گذاری در بازار برای افزایش 50 واحدی در ماه مه و پس از آن تاثیرگذار خواهد بود و این بر دلار آمریکا در طول روز تاثیر خواهد گذاشت.” 🙂 کارول کنگ، استراتژیست FX به رویترز گفت.

شاخص دلار فاصله چندانی با رقم 99.415 که یک هفته پیش داشت، بالاترین سطح از ماه می 2020 بود.

ین در جلسات اخیر افت شدیدی را ثبت کرد، زیرا تفاوت در سیاست های اتخاذ شده توسط فدرال رزرو و BOJ بیشتر قابل توجه است.

امیدواری به پایان مذاکرات اوکراین و روسیه به پایان جنگ ناشی از تهاجم روسیه در 24 فوریه نیز بخشی از جذابیت پناهگاه امن ین را از بین برد.

دور چهارم مذاکرات دو کشور روز دوشنبه برگزار شد، اما گزارش ها حاکی از آن است که هیچ پیشرفت جدیدی حاصل نشده است. مذاکرات از روز سه شنبه از سر گرفته می شود.

در همین حال، یوان چین در روز دوشنبه به پایین‌ترین حد یک ماهه خود در برابر دلار کاهش یافت. افزایش انتظارات از سیاست های پولی سست تر و قرنطینه های ناشی از COVID-19 بر پول چین تأثیر گذاشته است.

نرخ پایین تر به 6.398 در هر دلار بود، اما بانک خلق چین در تصمیمی غافلگیرکننده در اوایل روز، تسهیلات وام میان مدت یک ساله را بدون تغییر در 2.85 درصد نگه داشت.

به گفته کنگ، وضعیت در چین بر دلار استرالیا نیز تاثیر گذاشته است. استرالیا پس از کاهش 1.5 درصدی در روز دوشنبه به روند نزولی خود ادامه داد، زیرا قیمت کالاها نسبت به رالی قبلی کاهش یافت.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.