کاهش حواله های پولی به آفریقا با 5.4 درصد به 41 میلیارد دلار-مقصر همه گیری بیماری کووید 19 و هزینه های ارسال بالا-بازارهای نوظهور Bitcoin News

بر اساس یافته های گزارش مهاجرت قاره ای 2021 ، پیش بینی می شود حواله به کشورهای آفریقایی از 44 میلیارد دلار ثبت شده در سال 2020 به 41 میلیارد دلار کاهش یابد. اثر کووید همانطور که انتظار می رفت ، همه گیری کووید -19 به عنوان یکی از عوامل اصلی کاهش شناخته شده است.

کد خبر : 107217
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کاهش حواله های پولی به آفریقا با 5.4 درصد به 41 میلیارد دلار-مقصر همه گیری بیماری کووید 19 و هزینه های ارسال بالا-بازارهای نوظهور Bitcoin News


بر اساس یافته های گزارش مهاجرت قاره ای 2021 ، پیش بینی می شود حواله به کشورهای آفریقایی از 44 میلیارد دلار ثبت شده در سال 2020 به 41 میلیارد دلار کاهش یابد.

اثر کووید

همانطور که انتظار می رفت ، همه گیری کووید -19 به عنوان یکی از عوامل اصلی کاهش شناخته شده است. با این حال ، با وجود این کاهش 5.4 درصدی ، گزارشی از آفریقا نیوز توضیح می دهد که حواله ها در حال حاضر “انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان بیشتری را به عنوان یک منبع سرمایه در آفریقا نسبت به جریانهای مستقیم سرمایه گذاری خارجی نشان می دهند.”

در نتیجه ، گزارش مهاجرت قاره ای 2021 ، که توسط کمیسیون اقتصادی آفریقا (ECA) و با همکاری کمیسیون اتحادیه آفریقا (AUC) تهیه شده است ، “توصیه می کند که دولتهای سراسر جهان باید اقدامات موثری را برای تسهیل و تقویت حواله ها با توجه به حمایت از مبارزه با COVID-19. “

در این گزارش آمده است که علاوه بر همه گیری همه گیر ، حواله های وارده به آفریقا همچنان با هزینه های بالای ارسال مانع ایجاد می شود. به عنوان مثال ، هنگام ارسال 200 دلار به قاره ، فرستنده هزینه ای معادل هشت درصد از ارزش ارسال شده را متحمل می شود. بر اساس این گزارش ، این میانگین هزینه ارسال بیش از پنج درصد بیشتر از سه درصد هدف توسعه پایدار سازمان ملل است.

کاهش هزینه حواله ها

با این حال ، همانطور که در گزارش اشاره شده است ، برخی از کشورهای آفریقایی اقداماتی را برای کاهش هزینه های انتقال حواله انجام داده اند. برخی از اقدامات انجام شده شامل “کنترل آرام ارز برای اجازه انتقال پول الکترونیکی و تلفن همراه با کاهش هزینه ها” است.

گزارش مهاجرت قاره ای 2021 به نوبه خود توصیه می کند که کشورهای عضو از طریق تصویب قوانین و مقررات برای تسهیل ارسال و دریافت حواله ، از مهاجران و خانواده های آنها حمایت کنند. این را می توان با “تقویت رقابت بین بانک ها و سایر آژانس های رسیدگی حواله با هدف ایجاد مکانیسم های انتقال کم هزینه” انجام داد.

همانطور که انتظار می رفت ، این گزارش راه حل های انتقال دیجیتال مانند Mpesa ، سرویس انتقال پول تلفن همراه را ستایش می کند ، اما هیچ اشاره ای به راه حل های مبتنی بر رمزنگاری نکرده است.

نظر شما در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات زیر به ما بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.