کاهش بهره منجر به عملکرد ضعیف بازار برای فورک‌های اثبات کار اتریوم می‌شود – به‌روزرسانی‌های بازار اخبار بیت‌کوین

[ad_1] پس از انتقال از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS)، جامعه اتریوم شاهد عرضه دو فورک جدید PoW اتریوم بود: ethereumpow و ethereumfair. در چهار ماه گذشته ارزش هر دو سکه با 94.8 درصد کاهش به 98.4 درصد به دلار آمریکا رسیده است. فورک‌های PoW اتریوم Ethereumpow و Ethereumfair پس از راه‌اندازی، ارزش

کد خبر : 301793
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
کاهش بهره منجر به عملکرد ضعیف بازار برای فورک‌های اثبات کار اتریوم می‌شود – به‌روزرسانی‌های بازار اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

پس از انتقال از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS)، جامعه اتریوم شاهد عرضه دو فورک جدید PoW اتریوم بود: ethereumpow و ethereumfair. در چهار ماه گذشته ارزش هر دو سکه با 94.8 درصد کاهش به 98.4 درصد به دلار آمریکا رسیده است.

فورک‌های PoW اتریوم Ethereumpow و Ethereumfair پس از راه‌اندازی، ارزش قابل توجهی از دست می‌دهند

از زمان عرضه در سپتامبر 2022، دو فورک اتریوم تازه معرفی شده که از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) استفاده می کنند، ارزش قابل توجهی از دست داده اند. خود اتریوم در 15 سپتامبر 2022 از PoW به اثبات سهام (PoS) تبدیل شد که با نام «ادغام» شناخته می‌شود. از آن زمان، ارزش اتریوم 25.62 درصد کاهش یافته است و از 1635 دلار به ازای هر سکه به 1216 دلار کاهش یافته است.

دو فورکی که پس از انتقال اتریوم به PoS انجام شد، عملکرد ضعیفی داشتند و از آن زمان 94.8٪ تا 98.4٪ از ارزش خود را از دست دادند. Ethereumpow (ETHW) در حال حاضر با قیمت 3.08 دلار به ازای هر واحد معامله می‌شود که از بالاترین قیمت خود یعنی 58.54 دلار در 3 سپتامبر 2022 کمتر است. قیمت ETHW قبل از شروع زنجیره محاسبه شد، زیرا برخی از صرافی‌ها بازارهای IOU را قبل از فورک ارائه می‌کردند.

کاهش علاقه منجر به عملکرد ضعیف بازار برای فورک‌های اثبات کار اتریوم می‌شود
نمودار ETHW/USD در 3 ژانویه 2023.

علاوه بر کاهش 94.8 درصدی ارزش خود به دلار، ETHW نیز در ماه گذشته 19.8 درصد کاهش یافته است. با این حال، طی دو هفته گذشته، ETHW با افزایش 4.3 درصدی ارزش، بهبودهایی را شاهد بوده است. از 3 ژانویه 2023، ETHW با ارزش کلی بازار حدود 326.40 میلیون دلار در رتبه 94 در میان 100 توکن برتر از نظر ارزش بازار قرار گرفته است.

علاوه بر کاهش قیمت آن در چهار ماه گذشته، هش ریت شبکه از 68.17 تراهش در ثانیه (TH/s) به 16.99 TH/s کاهش یافته است که از زمان The Merge 75.07 درصد از دست داده است. دو استخر استخراج برتر برای ETHW در حال حاضر F2pool و 2miners هستند. Ethereumfair (ETHF) یک فورک کمتر شناخته شده اتریوم است و رتبه ای در coingecko.com به آن اختصاص داده نمی شود.

در 3 ژانویه 2023، در بین 22174 توکن لیست شده در coinmarketcap.com در رتبه 2736 قرار گرفت. ETHF از بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی 20.59 دلار در 16 سپتامبر 2022، 98.4 درصد کاهش داشته است. در 24 ساعت گذشته حجم تجارت جهانی 657438 دلار بوده است و Gate.io برترین صرافی از نظر حجم معاملات ETHF است.

طی چهار ماه گذشته، اشاره‌ای به این فورک‌های اتریوم نشده است، و داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که علاقه از زمان «ادغام» کاهش چشمگیری داشته است. عبارت جستجوی “Ethereum Fork” در هفته از 11 تا 17 سپتامبر 2022 امتیاز 100 داشت، اما اکنون به 4 کاهش یافته است.

همین روند برای عبارت جستجوی “ETHW” دیده می شود، که در آن هفته به 100 رسید، اما اکنون به سختی امتیاز 4 را حفظ کرده است. مکالمات در مورد این فورک ها نیز در توییتر و انجمن هایی مانند Reddit کم است. کاهش قیمت و عدم علاقه نشان می دهد که این دو فورک اتریوم اثبات کار جدید به آرامی ارتباط خود را از دست می دهند.

برچسب ها در این داستان

2 فورک، 2 فورک PoW، 2 توکن، بازارهای رمزنگاری، ETC، نرخ تبادل ETF، هش ETF، قیمت ETF، اتریوم، اتریوم (ETH)، ethereumfair، ethereumfair (ETF)، ethereumfair (ETHF)، نرخ ارز ETHF، ETHF , ETHF Price, ETHPoW, ETHW, نرخ ارز, Forks, gate.io, Hashrate, Huobi, Market Update, networks, Poloniex, PoW ETH, PoW forks, Price Value, The Merge, Upgrades, USD

نظر شما در مورد دو فورکی که پس از انتقال اتریوم از PoW به PoS ظاهر شدند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.