کاهش بازدهی پس از CPI باعث تغییر فنی عمده در نرخ‌های DXY، USD/JPY

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: سقوط دلار آمریکا پس از CPI یکی از این کتاب ها است: بدترین عملکرد روزانه در سال 2022. و نرخ USD/JPY برای بدترین زیان هفتگی خود از زمان شروع همه گیری در حال افزایش است. بازدهی خزانه داری ایالات متحده، بازده واقعی ایالات متحده و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال

کد خبر : 279128
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۵۶
کاهش بازدهی پس از CPI باعث تغییر فنی عمده در نرخ‌های DXY، USD/JPY

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • سقوط دلار آمریکا پس از CPI یکی از این کتاب ها است: بدترین عملکرد روزانه در سال 2022. و نرخ USD/JPY برای بدترین زیان هفتگی خود از زمان شروع همه گیری در حال افزایش است.
  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده، بازده واقعی ایالات متحده و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به شکلی چشمگیر سقوط کرده است.
  • را شاخص احساسات مشتری IG نشان می دهد که نرخ های USD/JPY در کوتاه مدت یک سوگیری نزولی دارند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا خراب می شود

گزارش تورم شگفت‌انگیز اکتبر ایالات متحده، که بسیار کمتر از پیش‌بینی‌های اجماع بود، مهلتی برای دارایی‌های ریسک فراهم کرده است. بازارهای نرخ به طور چشمگیری انتظارات را برای مسیر افزایش نرخ فدرال رزرو تغییر داده اند، به طوری که انتظار می رود نرخ اصلی فدرال رزرو تا ماه می سال 2023 به 4.875 درصد برسد که از اوج آن 5.135 درصدی که پس از نشست نوامبر فدرال رزرو تعیین شده بود، کاهش یافته است. بازدهی خزانه داری ایالات متحده در سراسر منحنی کاهش یافته است و بخش هایی از شکم بین 20- تا 30- واحد در ثانیه کاهش یافته است. بازده واقعی ایالات متحده نیز در حال افزایش است.

در حالی که اینها تحولات مثبتی برای قیمت طلا و سهام ایالات متحده بوده است، که دومی بهترین عملکرد خود را از آوریل 2020 داشته است، نتیجه خالص یک دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) بوده است که به طور کامل با سرعت در حال سقوط است. بدترین عملکرد روزانه آن در سال 2022.

تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: بازه زمانی روزانه (نوامبر 2021 تا نوامبر 2022) (نمودار 1)

شاخص DXY در حال از دست دادن پشتیبانی پرچم گاوی است و به نوبه خود، روند صعودی را نسبت به پایین‌ترین حد نوسان فوریه، آگوست و اوایل نوامبر از دست می‌دهد. این ممکن است نشان دهنده یک تاپ کوتاه مدت باشد. مومنتوم به سرعت رو به وخامت گذاشته است، به طوری که گیج دلار در زیر پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که اکنون به ترتیب نزولی است. Daily MACD در حالی که زیر خط سیگنال خود قرار دارد به نزول خود ادامه داده است، و Slow Stochastics روزانه به منطقه اشباع فروش بازگشته است. ضررهای بیشتر در ناحیه بین 38.2% اصلاح فیبوناچی از پایین ترین سطح فوریه 2022 / سپتامبر 2022 در 107.29 و پایین ترین سطح سپتامبر در 107.68 ممکن است قبل از رسیدن به پشتیبانی فنی کوتاه مدت رخ دهد.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

نحوه معامله USD/JPY

تحلیل فنی نرخ USD/JPY: بازه زمانی روزانه (نوامبر 2021 تا نوامبر 2022) (نمودار 2)

با سقوط بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده، نرخ‌های USD/JPY کاهش یافته است و یکی از بدترین زیان‌های دهه گذشته و بدترین عملکرد هفتگی از زمان شروع همه‌گیری در سال 2020 بوده است. بالاترین سطح قبل از مداخله در 22 سپتامبر در 145.90 بود. دیگر حامی نیست، زیرا با سهولت نسبی شکسته شده است. اکنون محدوده 140.35/141.10 مورد توجه قرار گرفته است: پایین ترین سطح 22 سپتامبر. 76.4% فیبوناچی اصلاحی از محدوده بالا و پایین 2011 در سال 1990. و خط روند صعودی از پایین‌ترین حد فوریه و آگوست 2022.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (10 نوامبر 2022) (نمودار 3)

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 44.46 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.25 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 21.29 درصد و نسبت به هفته گذشته 27.44 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت USD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم اینکه معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.