کاهش بارندگی های شدید در نیو ساوت ولز استرالیا، هشدار سیل همچنان پابرجاست

[ad_1] نوشته لوسی کرایمر ولینگتون (رویترز) – باران‌های شدیدی که نیو ساوت ولز استرالیا را درنوردید، از روز یکشنبه شروع به کاهش کرد، اما چندین منطقه همچنان با هشدار سیل مواجه هستند. سرویس اضطراری ایالت نیو ساوت ولز در بیانیه ای اعلام کرد که باران های شدید در 24 ساعت گذشته باعث جاری شدن سیل

کد خبر : 265031
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۵۱
کاهش بارندگی های شدید در نیو ساوت ولز استرالیا، هشدار سیل همچنان پابرجاست

[ad_1]

نوشته لوسی کرایمر

ولینگتون (رویترز) – باران‌های شدیدی که نیو ساوت ولز استرالیا را درنوردید، از روز یکشنبه شروع به کاهش کرد، اما چندین منطقه همچنان با هشدار سیل مواجه هستند.

سرویس اضطراری ایالت نیو ساوت ولز در بیانیه ای اعلام کرد که باران های شدید در 24 ساعت گذشته باعث جاری شدن سیل شده است. خدمات اورژانس یک شبه به 343 درخواست کمک پاسخ دادند و 21 امداد مرتبط با سیل را انجام دادند. آنها دستور تخلیه دو منطقه کمپینگ و پارک تعطیلات و گرونوس پوینت در شمال غربی سیدنی را به دلیل سیل دادند.

حدود 80 شهر یا منطقه، پراکنده در سراسر ایالت و از جمله در حومه سیدنی، با هشدار سیل مواجه شدند و نگرانی در مورد وزش باد شدید در مناطق ساحلی با شروع طوفان به سوی ساحل وجود داشت.

سرویس اورژانس گفت با توجه به اینکه زمین از قبل اشباع شده است، سیل ناگهانی یک نگرانی عمده در تعدادی از مناطق ساحلی از جمله سیدنی است.

این سازمان افزود که بسیاری از جوامع در غرب نیو ساوت ولز تحت تأثیر قرار گرفته اند و خدمات اضطراری و وزارت صنایع اولیه در حال کار برای ارزیابی تأثیر گسترده تر بر کشاورزان هستند.

شرق استرالیا در سومین سال متوالی نادر از رویداد آب و هوایی La Nina است که با افزایش بارندگی همراه است. سیدنی روز پنجشنبه مرطوب ترین سال خود را از زمان شروع رکوردها در سال 1858 ثبت کرد و تقریباً سه ماه تا سال 2022 باقی مانده است.

سدها و رودخانه ها تقریباً پر شده اند و مسئولان به رانندگان هشدار دادند که در تعطیلات آخر هفته تعطیلات بهار مدارس از آبگرفتگی جاده ها اجتناب کنند.

سیل ویرانگر در سال جاری بارها سواحل شرقی استرالیا را درنوردیده است. در ماه مارس، بالا آمدن آب ده ها هزار نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرد و حداقل 13 نفر کشته شدند.

(گزارش توسط لوسی کرایمر؛ ویرایش توسط سینتیا اوسترمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.