کاهش ارزش دلار کانادا در حالی که سرمایه گذاران رای میان دوره ای ایالات متحده را ارزیابی می کنند رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادا، که معمولا به عنوان “Loonie” شناخته می شود، در این تصویر تصویری که در 23 ژانویه 2015 در تورنتو گرفته شده است، نشان داده شده است. رویترز/مارک بلینچ/عکس فایل تورنتو (رویترز) – در حالی که قیمت نفت کاهش یافت و سرمایه گذاران منتظر نتایج انتخابات میان

کد خبر : 278655
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
کاهش ارزش دلار کانادا در حالی که سرمایه گذاران رای میان دوره ای ایالات متحده را ارزیابی می کنند رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادا، که معمولا به عنوان “Loonie” شناخته می شود، در این تصویر تصویری که در 23 ژانویه 2015 در تورنتو گرفته شده است، نشان داده شده است. رویترز/مارک بلینچ/عکس فایل

تورنتو (رویترز) – در حالی که قیمت نفت کاهش یافت و سرمایه گذاران منتظر نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا بودند، دلار کانادا در برابر همتای آمریکایی خود روز چهارشنبه کاهش یافت و از بالاترین سطح هفت هفته گذشته خود عقب نشینی کرد.

بازارهای جهانی سهام سقوط کردند و دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای اصلی افزایش یافت زیرا کنترل کنگره ایالات متحده و دستور کار جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، پس از رای گیری میان دوره ای نامشخص بود.

قیمت نفت، یکی از صادرات عمده کانادا، پس از آن که داده‌های صنعت نشان داد که ذخایر بیش از حد انتظار افزایش یافته و نگرانی‌ها مبنی بر اینکه افزایش موارد کووید-19 در چین، واردکننده بزرگ چین می‌تواند به تقاضای سوخت آسیب برساند، کاهش یافت.

قیمت نفت خام آمریکا با 0.5 درصد کاهش به 88.45 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که دلار کانادا پس از معامله در محدوده 1.3414 تا 1.3466 با 0.1 درصد کاهش به 1.3440 نسبت به دلار یا 74.40 سنت آمریکا رسید.

روز سه شنبه، این ارز در 1.3385 به قوی ترین سطح خود از 21 سپتامبر رسید. کاهش گسترده تر دلار در روزهای اخیر و داده های شغلی کانادا در جمعه گذشته که انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک کانادا را تقویت کرد، به آن کمک کرد.

تیف مکلم، فرماندار BoC قرار است روز پنجشنبه در مورد تحولات بازار کار کانادا سخنرانی کند. سرمایه گذاران نیز منتظر آمار تورم آمریکا در روز پنجشنبه هستند.

بازده اوراق قرضه دولتی کانادا در سراسر منحنی متفاوت بود، با افزایش نیم نقطه پایه در 10 سال در 3.484%.

کانادا قرار است 3.5 میلیارد دلار کانادا (2.6 میلیارد دلار) اوراق قرضه 5 ساله را به حراج بگذارد. آخرین مهلت مناقصه برای ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی (1700 GMT) تعیین شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.