کاهش ارزش دلار پیش از انتشار آمار تورم در ایالات متحده؛ جهش ین، پوند توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – در روز چهارشنبه به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود در برابر همتایان اصلی سقوط کرد که منجر به افزایش

کد خبر : 373742
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کاهش ارزش دلار پیش از انتشار آمار تورم در ایالات متحده؛  جهش ین، پوند توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – در روز چهارشنبه به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود در برابر همتایان اصلی سقوط کرد که منجر به افزایش نرخ تورم در ایالات متحده شد، در حالی که استرلینگ با توجه به انتظاراتی که بانک مرکزی انگلیس (BoE) باید بیشتر از این پیش برود به بالاترین سطح 15 ماهه رسید. در افزایش نرخ ها

به دلیل کاهش بازدهی خزانه‌داری آمریکا و شرط‌بندی برای تغییر سیاست بانک ژاپن (BOJ) در سیاست‌های پولی این ماه، ارزش دلار به بالاترین حد یک ماه گذشته رسید و برای اولین بار در یک ماه گذشته از 140 دلار گذشت. ملاقات.

سرمایه‌گذاران بر روی داده‌های تورم ایالات متحده متمرکز شده‌اند که اواخر روز چهارشنبه منتشر می‌شود و انتظار می‌رود قیمت‌های اصلی مصرف‌کننده به صورت سالانه 5 درصد در ماه ژوئن افزایش یابد و این ارقام وضوح بیشتری در مورد پیشرفت فدرال رزرو در مبارزه با تورم ارائه کنند.

پیش از انتشار، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها به کمترین میزان در دو ماه گذشته یعنی 101.34 سقوط کرد و پس از آنکه مقامات فدرال رزرو اعلام کردند بانک مرکزی به پایان چرخه سیاست های پولی انقباضی خود نزدیک شده است، زیان خود را از ابتدای هفته افزایش داد.

در برابر ین، دلار با 0.7 درصد کاهش به پایین ترین سطح یک ماهه رسید، در حالی که یورو به 1.10365 دلار به اوج دو ماهه رسید.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس گفت: «ما در حال حاضر شاهد حرکت بازارها در انتظار یک گزارش تورم ملایم‌تر در آمریکا هستیم. این خطر واکنش «شایعه را بخر، واقعیت را بفروش» به دنبال دارد، اگر ارقام در حد انتظارات باشد.

به طور مشابه به اوج خود در 1.2970 دلار در 15 ماه گذشته رسید، که توسط شرط‌بندی‌هایی تقویت شد که BoE باید سیاست‌های پولی بیشتری را برای مهار تورم بریتانیا، که با بالاترین نرخ در بین اقتصادهای بزرگ اجرا می‌کند، سخت‌تر کند.

داده‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه نشان داد که معیار کلیدی دستمزدهای بریتانیا با سریع‌ترین سرعت ثبت شده افزایش یافته است، زیرا درآمدهای پایه در سه ماه منتهی به ماه مه 7.3 درصد افزایش یافته است، که بالاتر از انتظارات افزایش 7.1 درصدی بود.

قیمت گذاری در بازار حاکی از افزایش 140 واحدی دیگر نرخ توسط BoE است.

در همین حال، بازدهی خزانه داری ایالات متحده تحت فشار قرار گرفت و معیار و معیار به ترتیب زیر 5 و 4 درصد قرار گرفتند. [US/]

با توجه به حساسیت جفت دلار/ین نسبت به بازدهی ایالات متحده، در حالی که نرخ های بهره ژاپن نزدیک به صفر ثابت مانده اند، کاهش بازدهی خزانه داری تا حدودی برای ین مهلت ایجاد کرده است.

ین بیش از 0.65 درصد بالاتر بود و به 139.47 در هر دلار رسید و به نظر می‌رسید که برای پنجمین جلسه افزایشی، طولانی‌ترین دوره برد در حدود هفت ماه گذشته باشد.

تحلیلگران گفتند که ارز ژاپن از انتظارات مبنی بر اینکه BOJ می تواند سیاست کنترل منحنی بازده (YCC) خود را در نشست ماه جاری خود تغییر دهد، مورد حمایت قرار گرفته است.

گفت: “اگرچه به نظر می رسد سیاست ثابت محتمل ترین نتیجه برای نشست سیاست گذاری در ماه جولای باشد، اما به طور گسترده انتظار می رود که پیش بینی های تورمی ارتقا یابد و بازار همچنان امیدوار باشد که BOJ ممکن است سیگنالی در مورد زمان تعدیل YCC ارائه دهد.” جین فولی، رئیس استراتژی FX در رابوبانک.

گمانه زنی در مورد تغییر احتمالی می تواند به (ین) اجازه دهد تا قبل از نشست BOJ در ماه جاری، مقداری حمایت شود.

در جاهای دیگر، پس از اینکه بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) نرخ‌ها را همانطور که انتظار می‌رفت متوقف کرد و اعلام کرد که نرخ‌ها برای مدتی در حالت تعلیق باقی می‌مانند، در مبادلات متزلزل نوسان داشت، قیمت در جای دیگر افزایش یافت و به 0.6227 دلار رسید.

سیمپسون از سیتی ایندکس گفت: «بیانیه و صورتجلسه (RBNZ) به طور کلی لحن اصلی خود را حفظ کردند، اما نمی‌توان هشدار داد که تورم همچنان «بسیار بالا» است زیرا باید انتظارات تورمی را در بر گیرند.

“اما با اقتصادی که اکنون در رکود است، این یک شرط نسبتا مطمئن است که نرخ پایانی را مشاهده کرده ایم. و این بدان معناست که موضوع بعدی که سرمایه گذاران باید روی آن تمرکز کنند، زمانی است که RBNZ کاهش نرخ ها را آغاز خواهد کرد.”

قیمت با 0.52 درصد افزایش به 0.6722 دلار رسید.

فیلیپ لو، رئیس بانک مرکزی استرالیا گفت که هنوز مشخص نیست که آیا کار بیشتری در زمینه سیاست پولی باید انجام شود یا خیر، اما این امکان وجود دارد که برای مهار تورم، تشدید بیشتری لازم باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.