کاهش ارزش دلار در آستانه پایان نشست فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه پیش از پایان نشست سیاست دو روزه فدرال رزرو و پس از آمار مشاغل ضعیف، کاهش یافت. در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند،

کد خبر : 354452
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کاهش ارزش دلار در آستانه پایان نشست فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه پیش از پایان نشست سیاست دو روزه فدرال رزرو و پس از آمار مشاغل ضعیف، کاهش یافت.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.3 درصد کاهش در 101.420 معامله شد.

به نظر می‌رسد معامله‌گران در آستانه اعلام سیاست‌گذاران فدرال رزرو در مورد موقعیت جدید سیاست پولی خود، موضعی دفاعی اتخاذ می‌کنند، به‌ویژه پس از آن که داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد برای سومین ماه متوالی در مارس کاهش یافت.

به طور گسترده انتظار می رود که روز چهارشنبه یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد و سوال این است که در آینده چه اتفاقی می افتد.

در واقع، با توجه به نشانه‌هایی از نرم شدن بازار کار، نگرانی‌ها در مورد سلامت بانک‌های کوچک‌تر کشور و عدم اطمینان در مورد سقف بدهی، اکنون بازارها انتظار کاهش نرخ‌ها را در پایان سال دارند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «تورم «به‌طور غیرقابل قبولی بالا» باقی می‌ماند، اما استرس‌های بانکی منجر به سخت‌تر شدن شرایط وام‌دهی می‌شود، که بیشتر از افزایش احتمالی ۲۵ واحدی در روز چهارشنبه، باعث کاهش سرعت اقتصاد می‌شود.

«در حالی که فدرال رزرو در را برای افزایش بیشتر باز می گذارد، نیاز به نرخ های سیاستی بالاتر بسیار مشکوک است. ما انتظار داریم تا قبل از پایان سال 100 واحد کاهش نرخ بهره را داشته باشیم.

در جاهای دیگر، پس از افزایش 0.2 درصدی یک شبه و نه چندان دور از بالاترین سطح یک ساله هفته گذشته 1.1096، 0.3% افزایش یافت و به 1.1030 رسید.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که در منطقه یورو به‌طور غیرمنتظره‌ای کاهش یافته است، اما بعید به نظر می‌رسد که این امر مانع از افزایش مجدد نرخ‌های بهره در اواخر این هفته شود، زیرا تورم برای راحتی بیشتر باقی می‌ماند.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز انتظار دارند که رشد 25 واحدی در ثانیه به 3.25 درصد برسد، اما ایزابل اشنابل، عضو هیئت‌مدیره بانک مرکزی اروپا، هفته گذشته گفت که افزایش 50 واحدی در ثانیه، دور از انتظار نیست.

0.3% بالاتر در 1.2504 معامله شد و همچنین انتظار می رود که هفته آینده با افزایش شدید تورم کاهش یابد.

0.4% کاهش یافت و به 135.93 رسید و از پایین ترین سطح دو ماهه خود به دلیل ترس از بحران بانکی ایالات متحده که تقاضای پناهگاه امن را بالا برد، بهبود یافت، در حالی که 0.1% افزایش یافت و به 0.6667 رسید که پس از افزایش غیرمنتظره در اوایل هفته جاری افزایش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.