کاهش ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ تورم توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: سبزیجات در یک مغازه محصولات در بازار ریدینگ ترمینال پس از رسیدن نرخ تورم به بالاترین حد 40 سال اخیر در ژانویه، در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، ایالات متحده در 19 فوریه 2022. رویترز/ هانا بییر به تصویر کشیده شده است. نگاهی به روز آینده در بازارهای ایالات متحده و جهانی از

کد خبر : 373886
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کاهش ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ تورم توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: سبزیجات در یک مغازه محصولات در بازار ریدینگ ترمینال پس از رسیدن نرخ تورم به بالاترین حد 40 سال اخیر در ژانویه، در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، ایالات متحده در 19 فوریه 2022. رویترز/ هانا بییر به تصویر کشیده شده است.

نگاهی به روز آینده در بازارهای ایالات متحده و جهانی از مایک دولان

بازارهای جهانی در اواخر روز چهارشنبه به سمت یک گزارش تورم بحرانی دیگر در ایالات متحده متمایل شدند و باعث کاهش ارزش دلار به پایین‌ترین حد در دو ماه گذشته شد که باعث افزایش ین و پوند شد.

درک اهمیت گزارش ماهانه قیمت مصرف کننده ایالات متحده برای تفکر فدرال رزرو و کل مجموعه نرخ های ایالات متحده دشوار نیست. در حال حاضر، قراردادهای آتی به حداقل یک چهارم واحد افزایش بیشتر فدرال رزرو در این ماه اطمینان دارند، اما همچنان کمتر از 50-50 احتمال حرکت دیگر تا پایان سال را می بینند.

و اگر پیش‌بینی اجماع برای کاهش تقریباً یک درصدی نرخ تورم کل به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر یعنی فقط 3.1 درصد تأیید شود، بازخوانی CPI در ژوئن باید نشانگر باشد. با این حال، شاید برای فدرال رزرو مهمتر این باشد که نرخ تورم “هسته” اکنون چقدر کاهش می یابد – و انتظار می رود این کاهش با 0.3 واحد کمتر به 5.0٪ برسد.

با این حال، با تشویق سایر سیگنال‌های کاهش تورم مثبت در این هفته، بازارهای ایالات متحده در آستانه انتشار نسبتاً سرزنده هستند و همچنان احساس می‌کنند که پایان کارزار افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا نزدیک است.

سهام ایالات متحده برای دومین روز متوالی در روز سه‌شنبه صعود کرد و معاملات آتی در آستانه باز شدن امروز مثبت شدند – با نشانه‌هایی از چرخش بیشتر در عملکرد بهتر سهام‌های کوچک در مقابل بخش فناوری بزرگ، در حالی که بانک‌ها جلوتر از درآمدهای سه‌ماهه دوم بعد پیشرفت کردند. این هفته.

معاملات آتی فدرال رزرو تغییر چندانی نکرده است، اما بازده اوراق خزانه داری همچنان از اوج هفته گذشته عقب نشینی می کند و نوسانات در آنجا اندکی کاهش یافته است – با یک نگاه به حراج 10 ساله خزانه داری در جلسه بعد.

اما کاهش مداوم دلار از همه قابل توجه بود.

در کنار افکار اوج فدرال رزرو، به نظر می رسد این گمانه زنی بار دیگر در حال افزایش است که بانک مرکزی ژاپن به تدریج موضع سیاست پولی فوق العاده آسان خود را در ماه های آینده کاهش خواهد داد. نرخ مبادله دلار/ین که اکنون تقریباً 4 درصد از اوج های اواسط سال کاهش یافته است، به پایین ترین حد خود در تقریباً یک ماه گذشته رسیده است.

به دلیل انتظارات تهاجمی از افزایش بهره بانک مرکزی انگلیس بسیار بالاتر از فدرال رزرو، به منظور مهار مشکل تورم برون مرزی بریتانیا، پوند برای مدت کوتاهی به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته در روز چهارشنبه قبل از عقب نشینی رسید. سهام بانک‌های بریتانیا از نظر نرخ‌ها و وضعیت سلامت نسبتاً تمیز از گزارش ثبات مالی روز چهارشنبه از BOE بالاتر رفتند.

سایر بانک‌های مرکزی نیز باعث تشویق مردم شدند.

بانک مرکزی نیوزلند کمپین بلندمدت افزایش نرخ بهره را در اوایل روز سه شنبه متوقف کرد. و اگرچه انتظار می‌رود بانک کانادا نرخ‌ها را در اواخر روز یک مرتبه افزایش دهد، اما در آنجا نیز این تصمیم به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در جاهای دیگر، بورس های آسیا مختلط بودند. در میان افزایش شدید ین، دوباره تماس گرفت. سهام شانگهای سقوط کرد، اما هنگ کنگ بیش از 1 درصد به صداهای خوش بینانه در مورد مقررات بخش فناوری و داده های اعتباری خوش بینانه اضافه کرد. شاخص های اروپایی هوشمندانه بالا رفتند.

دنیای معاملات زنده شد زیرا مایکروسافت (NASDAQ:) در روز سه‌شنبه پس از تایید یک قاضی آمریکایی از قرارداد 69 میلیارد دلاری و پیشنهاد یک قانون‌گذار بریتانیایی، موانع بزرگی را برای خرید شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی Activision Blizzard (NASDAQ:) برطرف کرد. در مخالفت خود تجدید نظر کند. سهام اکتیویژن 10 درصد افزایش یافت و سهام مایکروسافت با 64 سنت افزایش به 332.47 دلار رسید.

رویدادهایی که باید بعداً در روز چهارشنبه تماشا کنید:

* گزارش قیمت مصرف کننده ژوئن ایالات متحده

* تصمیم سیاست بانک کانادا

* فدرال رزرو “کتاب بژ” شرایط اقتصادی را منتشر می کند

* توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس و لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، همگی صحبت می کنند.

* جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نشست سران ناتو در ویلنیوس

* خزانه داری ایالات متحده اسکناس های 10 ساله را می فروشد

(توسط مایک دولان، ویرایش توسط نیک مکفی [email protected]. توییتر: @reutersMikeD)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.