کانال موج فراکتال – سیستم های معاملاتی – 17 جولای 2022

[ad_1] کانال موج فراکتال در فصل قبل کانال موج فراکتال را معرفی کردیم. احتمالاً از نظر نحوه ساخت کانال های موج فراکتال سخت نبود. اکنون می توان همین ایده را با استفاده از الگوهای روی هم اضافه کرد. ساخت کانال Superimposed را می توان مانند قبل در دو مرحله انجام داد. اولاً با اتصال نقطه

کد خبر : 230174
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کانال موج فراکتال – سیستم های معاملاتی – 17 جولای 2022

[ad_1]

کانال موج فراکتال

در فصل قبل کانال موج فراکتال را معرفی کردیم. احتمالاً از نظر نحوه ساخت کانال های موج فراکتال سخت نبود. اکنون می توان همین ایده را با استفاده از الگوهای روی هم اضافه کرد. ساخت کانال Superimposed را می توان مانند قبل در دو مرحله انجام داد. اولاً با اتصال نقطه 1 و نقطه 3 خط پایه را رسم می کنیم. ثانیاً با بیرون کشیدن خط پایه به موازات نقطه 2 می توانیم کانال را روی الگوی روی هم قرار دهیم. معمولاً ایده خوبی است که کانال را روی 3 نقطه موج فراکتال تعادل بزرگتر بکشید. کانال روی الگوی روی هم در مقایسه با کانال ایجاد شده از تک EFW قدرت پیش‌بینی قوی‌تری دارد. اگر با این ایده قانع نیستید، تصور کنید که دو موج ساده تداخل دارند. دو موج می توانند با هم تعامل سازنده یا مخرب داشته باشند. برای داشتن تداخل سازنده، دو موج باید اوج یا فرورفتگی را در یک موقعیت با هم همپوشانی داشته باشند. هنگامی که نقاط پایانی دو موج فراکتال تعادلی در یک موقعیت قرار می گیرند، دو موج فراکتال تعادلی رابطه سازنده ای خواهند داشت. به عنوان مثال، معامله‌گرانی که EFW 1 را به عنوان فرصت معاملاتی شناسایی کرده‌اند، به همراه معامله‌گرانی که EFW 2 را به عنوان فرصت معاملاتی شناسایی کرده‌اند، به نیرو می‌پیوندند. از این رو، الگوهای روی هم قرار داده شده با دو یا سه EFW واکنش بسیار قوی تری را به بازار خواهد آورد. به طور کلی، EFW های بیشتری روی هم قرار می گیرند، قدرت پیش بینی آن نیز افزایش می یابد. بنابراین، الگوهای روی هم به طور طبیعی بهترین مکان برای قرار دادن کانال شما هستند.

EFW Analytics سبک های تجاری غنی و کاملاً بصری را ارائه می دهد. در استراتژی معاملاتی پیش‌فرض، به سیگنال ترکیبی از الگوی Superimposed + کانال EFW یا الگوی Superimposed + کانال Superimposed نگاه می‌کنید. علاوه بر این، می‌توانید بسیاری از استراتژی‌های معاملاتی بیشتری را در حالت برگشت و شکست انجام دهید. همچنین می توانید دو تایم فریم مختلف را در یک نمودار اجرا کنید تا تصمیم معاملاتی خود را اجرا کنید. هشدار صوتی، ایمیل و اعلان فشار داخل نشانگر ساخته شده است.

لینک EFW Analytics در زیر آمده است:

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/equilibrium-fractal-wave-analytics/

https://www.mql5.com/fa/market/product/27703

https://www.mql5.com/fa/market/product/27702

مقاله کامل: https://algotrading-investment.com/2018/10/21/fractal-wave-channel/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.