کانال صعودی USD، بالاترین قیمت در 20 سال

[ad_1] پیش بینی سه ماهه دوم 2022 برای دلار آمریکا: صعودی طی سه ماهه دوم سال 2022، دلار آمریکا شروع به چرخش کردبالاتر در سه ماهه اول سال 2021 ما آغاز شد برای مشاهده قیمت گذاری معاملات تورمیبه بازارها، افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده و دلار آمریکا در طول مسیر. گرین بک در روز

کد خبر : 187021
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
کانال صعودی USD، بالاترین قیمت در 20 سال

[ad_1]

پیش بینی سه ماهه دوم 2022 برای دلار آمریکا: صعودی

طی سه ماهه دوم سال 2022، دلار آمریکا شروع به چرخش کردبالاتر در سه ماهه اول سال 2021 ما آغاز شد برای مشاهده قیمت گذاری معاملات تورمیبه بازارها، افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده و دلار آمریکا در طول مسیر. گرین بک در روز پایانی تجارت سه ماهه اول 2021 قبل از برگشت به نیمه اول، نوسان بالایی داشت.در سه ماهه دوم، در نهایت حمایتی در حدود همان سطح روانی 90 پیدا کرد که در اوایل سال پایین‌ترین سطح را حفظ کرده بود. اما بعد از اینکه گاوها در ژوئن به صندلی راننده برگشتند، یک روند صعودی شروع به توسعه کرد که امروز نیز به قوت خود باقی است.

در طول راه، تکان‌های قابل توجهی در جنبه‌های اساسی وجود داشته است. دبلیوکلاهی که زمانی غیرقابل تصور به نظر می رسید اکنون امری عادی است، با نرخ تورم بالای 7 درصد و حفظ آن در بالاترین حد در 40 سال اخیر. به نظر می رسد فدرال رزرو در این مرحله چاره ای ندارد.

آنها مجبور به افزایش خواهند بود و بازارها از قبل انتظارات تهاجمی دارند. اما با نگاهی به سهامی که از طریق این قیمت گذاری مجدد ناگهانی و چشمگیر در نرخ ها مقاومت کرده اند، مشخص می شود که فعالان بازار از قبل شروع به تمرکز کرده اند. در مورد کاهش های احتمالی که فدرال رزرو پس از این چرخه پیاده روی اعمال خواهد کرد. در اصل، انتظار می رود که فدرال رزرو بتواند هت تریکی از افزایش نرخ بهره، کاهش تورم و سپس کاهش مجدد نرخ ها برای تقویت سهام انجام دهد.

و شاید این اتفاق بیفتد، من نمی‌دانم، اما این یک پیش‌بینی اساسی نیست، یک پیش‌بینی فنی است و کار در اینجا ارزیابی نمودار به منظور تعیین انتظارات برای آنچه ممکن است بتوانیم در آینده پیش‌بینی کنیم است. ربع. من همچنان نسبت به دلار بسیار صعودی هستم.

حرکت قیمت در دلار آمریکا به تازگی بخش عمده ای از معاملات مارس را در نوسانات حول محور مقاومت، نزدیک به بالای کانال صعودی که در سه ماهه دوم یک سال پیش شروع کرده بود، سپری کرده است.

شاخص دلار آمریکا (DXY) – بازه زمانی هفتگی (2017 تا کنون)

پیش‌بینی فنی دلار آمریکا در سه ماهه دوم: کانال صعودی دلار آمریکا، بالاترین قیمت در 20 سال آینده

منبع: TradingView; تهیه شده توسط جیمز استنلی

دلار آمریکا درازمدت: رویکردهای منطقه بحرانی

با برداشتن یک قدم به نمودار ماهانه دلار آمریکا مشخص می شود که ارز مصرف شده بیشتر هفت سال گذشته در یک محیط محدود.

تیمطمئن باشید، یک انگیزه اساسی در آنجا وجود دارد، اغلب با بازی متقابل بین یورو و دلار آمریکا. اما، با توجه به مسیر روند کوتاه‌مدت که اکنون در آینده‌ای نه چندان دور با مقاومت مواجه شده است، این منطقه شایسته نگاه است.

وجود دارد بوده تمایل به نشان دادن مقاومت به بالاتر از سطح 100 در طول هفت سال گذشته و، تصویر بزرگتر، از زمانی که یورو وارد چرخه شد، تقریباً مشکل ساز بوده است. اما اکنون که چنین واگرایی بین اقتصاد ایالات متحده و اروپا داریم، ممکن است درها برای یک شکست بزرگ باز باشد.

برای مقاومت آتی، سطح روانی 100 بزرگ به نظر می رسد و سطح فیبوناچی در 101.80 وجود دارد. فراتر از آن، ما بالاترین سطح 20 ساله را در حدود 103.54 ترسیم کرده ایم. نقض آن بالاترین قیمت های چند دهه اخیر را برای دلار آمریکا به ارمغان می آورد و من فکر می کنم این یک امکان برای تجارت سال 2022 است، اگرچه من پیش بینی می کنم که این موضوع بیشتر یک نوع موضوع نیمه دوم باشد. حداقل امیدوارم که اینطور باشد، زیرا اگر سریعتر توسعه یابد اراده ارسال یک سیگنال بسیار منفی در مورد رشد جهانی.

شاخص دلار (DXY) – بازه زمانی ماهانه (2001-اکنون)

پیش‌بینی فنی دلار آمریکا در سه ماهه دوم: کانال صعودی دلار آمریکا، بالاترین قیمت در 20 سال آینده

منبع: TradingView; تهیه شده توسط جیمز استنلی

پیش‌بینی سه ماهه دوم برای دلار آمریکا همچنان صعودی خواهد بود و به دنبال این است که این ارز به روند صعودی که یک سال پیش جرقه زده بود ادامه دهد و در عین حال به کانالی که حرکت را بالاتر می‌برد، پایبند بود. و همانطور که در پیش‌بینی Q1 گفتم، انگیزه برای آن تمایل صعودی نیز کاملاً فنی نیست، زیرا محیط بنیادی در این مرحله بسیار جذاب است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. و در این مرحله، به نظر می‌رسد که ما مجموعه‌ای از پتانسیل‌های اساسی و معیارهای فنی را داریم که درها را برای بالاترین سطح ۲۰ سال اخیر در اواخر امسال باز نگه می‌دارد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.