کانادا 9 میلیون دلار برای حفاظت از طبیعت در جنوب انتاریو سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 28 جولای 2021 – نیومارکت ، انتاریو در شرایطی که جهان با تهدیدهای دوگانه تغییر اقلیم و از دست دادن سریع تنوع زیستی مواجه است ، حفاظت از فضاهای طبیعی بیشتر در سراسر کانادا از تنوع زیستی نمادین حمایت می کند ، در حالی که با ذخیره کربن و مقاوم سازی بیشتر جوامع ما

کد خبر : 98698
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۱۱
کانادا 9 میلیون دلار برای حفاظت از طبیعت در جنوب انتاریو سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

28 جولای 2021 – نیومارکت ، انتاریو

در شرایطی که جهان با تهدیدهای دوگانه تغییر اقلیم و از دست دادن سریع تنوع زیستی مواجه است ، حفاظت از فضاهای طبیعی بیشتر در سراسر کانادا از تنوع زیستی نمادین حمایت می کند ، در حالی که با ذخیره کربن و مقاوم سازی بیشتر جوامع ما در برابر تأثیرات آن به مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می کند.

امروز ، دب شولت محترم ، وزیر سالمندان ، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا ، مبلغ 9 میلیون دلار برای حفاظت از انتاریو برای حفاظت بهتر از زمین های جنوب انتاریو اعلام کرد.

از طریق تقریباً شصت و سه پروژه ، حفاظت از انتاریو و مقامات حفاظت منطقه ای انواع فعالیت های حفاظتی را در مراتع و تالاب ها ، از جمله حفاظت از زمین بیشتر ، بازسازی تالاب ها و افزایش مدیریت کشاورزی ، اجرا خواهند کرد.

این ابتکار ، آوردن همکاری قوی ، شبکه ها و تخصص برای راه حل های هوشمند آب و هوایی برای طبیعت یکپارچه ، با جذب و ذخیره کربن و انعطاف پذیری بیشتر جوامع به مبارزه با تغییرات آب و هوا کمک می کند. همچنین از تنوع زیستی ، از جمله گونه های در معرض خطر و پرندگان مهاجر پشتیبانی می کند.

این طرح یکی از چهارده پروژه ای است که از صندوق راه حل های آب و هوایی طبیعت در سالهای 2021 تا 2022 کمک مالی دریافت می کند. در مجموع ، پیش بینی می شود که آنها تا 30،000 هکتار حفاظت کنند. بازسازی تا 6000 هکتار ؛ و به افزایش مدیریت تا 18000 هکتار تالاب ، مراتع و مناطق ساحلی در سراسر کانادا کمک می کند.

اطلاعیه امروز از اهداف کانادا برای حفاظت از 25 درصد از اراضی و 25 درصد از اقیانوس ها تا سال 2025 و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا 40 تا 45 درصد سطح 2005 تا سال 2030 حمایت می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.