کانادا 796 میلیون دلار برای همکاری با استانها ، سرزمینها و سایر شرکا برای حفاظت از طبیعت در سراسر کشور سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 13 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو حفاظت بیشتر از طبیعت بخش مهمی از رسیدگی به از دست دادن تنوع زیستی و مبارزه با تغییرات آب و هوایی است. در اینجا در کانادا ، همکاری با استانها ، مناطق ، مردم بومی و سایر شرکا برای حفاظت و حفظ طبیعت کانادا و بازیابی گونه

کد خبر : 90052
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
کانادا 796 میلیون دلار برای همکاری با استانها ، سرزمینها و سایر شرکا برای حفاظت از طبیعت در سراسر کشور سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

13 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

حفاظت بیشتر از طبیعت بخش مهمی از رسیدگی به از دست دادن تنوع زیستی و مبارزه با تغییرات آب و هوایی است. در اینجا در کانادا ، همکاری با استانها ، مناطق ، مردم بومی و سایر شرکا برای حفاظت و حفظ طبیعت کانادا و بازیابی گونه های کانادایی در معرض خطر بسیار مهم است.

امروز ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، جاناتان ویلکینسون ، به عنوان بخشی از میراث طبیعت پیشرفته تا 796 میلیون دلار بودجه برای حمایت از استانها و مناطق و اقدامات دیگر شرکا برای بازیابی گونه های در معرض خطر اعلام کرد. و از زمین ها و آب شیرین محافظت و حفاظت می کند.

این سرمایه گذاری شامل بیش از 210 میلیون دلار در طول پنج سال برای حمایت از استانها و سرزمینهای علاقمند برای توسعه توافقنامههای دو جانبه طبیعت با دولت فدرال ، 209 میلیون دلار برای حفاظت از اکوسیستمهای اولویت دار و 377 میلیون دلار برای حمایت از اقدامات بازیابی برای گونههای اولویت دار مانند کارائیب بورال ، ماهی قزل آلا اطلس است. و ماهی قزل آلا اقیانوس آرام.

توافقنامه های دو جانبه طبیعت به طور مشترک با استانها و مناطق توسعه می یابد تا منافع مشترک ما را در رویکرد یکپارچه تری برای حفاظت از طبیعت ، ایجاد مناطق حفاظت شده بیشتر ، حفاظت و بازیابی گونه های در معرض خطر و زیستگاه آنها ، و در عین حال آشتی بومی پیش ببرد. این توافقنامه ها همچنین با حصول اطمینان از ارائه هماهنگ راه حل های مبتنی بر طبیعت برای تغییرات آب و هوایی ، به بهبود سبز کمک می کند.

همکاری برای دستیابی به تغییراتی که برای طبیعت نیاز داریم ضروری خواهد بود. با همکاری نزدیک با استانها و مناطق ، مردم و جوامع بومی ، صنعت ، غیر انتفاعی ، نیکوکاران و سایر ذینفعان است که در حفاظت از طبیعت و ایجاد جوامع قوی تر موفق خواهیم شد.

اعلامیه امروز یک ویژگی اساسی تعهد بودجه 2021 برای سرمایه گذاری 2.3 میلیارد دلار اضافی در طول پنج سال در میراث پیشرفته طبیعت کانادا برای ادامه حمایت از اقدامات حفاظت از طبیعت در سراسر کشور ، از جمله رهبری بومی در حفاظت است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.