کانادا 53 میلیون دلار در دو پروژه SkyTrain در منطقه ونکوور سرمایه گذاری می کند

[ad_1] ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، 13 آگوست 2021-ایمنی و رفاه مردم کانادا از اولویت های اصلی دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا است. سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل عمومی در این زمان بی سابقه به ایجاد شغل ، تحریک رشد اقتصادی و جامع تر و مقاوم تر شدن جوامع ما کمک

کد خبر : 89887
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۰۳
کانادا 53 میلیون دلار در دو پروژه SkyTrain در منطقه ونکوور سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، 13 آگوست 2021-ایمنی و رفاه مردم کانادا از اولویت های اصلی دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا است. سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل عمومی در این زمان بی سابقه به ایجاد شغل ، تحریک رشد اقتصادی و جامع تر و مقاوم تر شدن جوامع ما کمک می کند.

بریتیش کلمبیا برای دسترسی به محل کار و خانه ، شرکت در قرارهای ملاقات ، خرید لوازم ضروری و انجام مشاغل به حمل و نقل عمومی ایمن ، در دسترس و کارآمد نیاز دارند. سرمایه گذاری استراتژیک در زیرساخت های حمل و نقل عمومی نقش کلیدی در ارائه این خدمات ایفا می کند.

امروز ، محترم هدی فرای ، نماینده پارلمان مرکز ونکوور ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، از بودجه فدرال بیش از 53 میلیون دلار برای دو پروژه حمل و نقل عمومی خبر داد که شبکه SkyTrain را در منطقه ونکوور بهبود می بخشد.

ارتقاء ایستگاه Burrard
ایستگاه زیرزمینی Burrard در مرکز شهر ونکوور در شلوغ ترین قسمت خط اکسپو واقع شده است و نیاز به طراحی مجدد و ارتقاء جهت افزایش سوارکاری دارد. این پروژه باعث توسعه چهار سطحی جدید زیرسطحی ایستگاه ، بهبود ورودی و پلازای بیرونی ایستگاه ، نصب و تعویض تعدادی پله برقی و آسانسور و همچنین بازسازی اتمام ایستگاه شامل تابلوهای علامت گذاری ، دوربین ها و سیستم های PA می شود. ارتقاء دسترسی و ظرفیت را افزایش می دهد و همچنین تجربه و راحتی مشتری را بهبود می بخشد.

دولت کانادا 28 میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری می کند.

پروژه ایمنی و دسترسی به ایستگاه
به عنوان بخشی از برنامه سرمایه گذاری 10 ساله خود ، TransLink در حال گسترش ایستگاه های خطی Expo و Millennium برای پشتیبانی از قطارهای بزرگتر پنج خودروی 85 متری است که می تواند سواران بیشتری را جابجا کند و شبکه SkyTrain را بهبود بخشد. با این حال ، افزایش اندازه قطار و سواران مربوطه از ظرفیت برخی ایستگاه ها فراتر می رود. پروژه ایمنی و دسترسی به ایستگاه ایمنی و دسترسی در ایستگاه ها و اطراف آن را تضمین می کند و گسترش را تسهیل می کند. این پروژه شامل توسعه تا 30 مسیر پیاده روی در ایستگاه های متعدد ، اصلاح سیستم های نظارت بر نفوذ Guideway ، و همچنین سازگاری سکوها برای بهبود دسترسی سواران معلول است. در حال حاضر TransLink در حال مطالعه است که کدام تغییرات برای جا دادن قطارهای جدید باید انجام شود.

دولت کانادا بیش از 25 میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری کرده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.