کانادا 2 میلیارد دلار بودجه اضافی برای مراقبت های بهداشتی برای پاکسازی معوقه ها و حمایت از صدها هزار عمل جراحی دیگر اختصاص می دهد.

[ad_1] 25 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا کانادایی ها به حق به سیستم مراقبت های بهداشتی خود با بودجه عمومی افتخار می کنند. حصول اطمینان از مراقبت های بهداشتی در دسترس، عمومی و با کیفیت بالا همیشه حیاتی است زیرا ما با واقعیت پس از همه گیری سازگار می شویم. همه‌گیری

کد خبر : 183507
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
کانادا 2 میلیارد دلار بودجه اضافی برای مراقبت های بهداشتی برای پاکسازی معوقه ها و حمایت از صدها هزار عمل جراحی دیگر اختصاص می دهد.

[ad_1]

25 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

کانادایی ها به حق به سیستم مراقبت های بهداشتی خود با بودجه عمومی افتخار می کنند. حصول اطمینان از مراقبت های بهداشتی در دسترس، عمومی و با کیفیت بالا همیشه حیاتی است زیرا ما با واقعیت پس از همه گیری سازگار می شویم. همه‌گیری کووید-19 حدود 700000 عمل جراحی و سایر روش‌های پزشکی را به تعویق انداخته است که منجر به افزایش فهرست‌های انتظار و معوقه‌ها شده است. دولت فدرال امروز در حال انجام اقدامات بیشتر برای کمک به استان ها و مناطق در ارائه دسترسی سریع تر به مراقبت های بهداشتی، کاهش تعداد معوقه انباشته شده در طول همه گیری و حمایت از صدها هزار عمل جراحی دیگر است.

امروز، دولت فدرال لایحه C-17 را در مجلس عوام معرفی کرد که 2 میلیارد دلار اضافی را برای استان ها و مناطق به صورت یکباره ارائه می کند، که به طور مساوی به سرانه توزیع می شود. این مبلغ – علاوه بر دلار4.5 میلیارد انتقال سلامت کانادا (CHT) ارائه شده از زمان شروع همه‌گیری – به استان‌ها و مناطق کمک می‌کند تا فشارهای فوری سیستم مراقبت‌های بهداشتی مرتبط با بیماری همه‌گیر، به‌ویژه انباشته‌های جراحی، روش‌های پزشکی و تشخیص را برطرف کنند.

دولت کانادا به همکاری با استان ها و مناطق برای ایجاد نتایج مثبت مراقبت های بهداشتی برای کانادایی ها ادامه خواهد داد. این سرمایه گذاری بخشی از وعده دولت به کانادایی ها برای محافظت از سلامت آنها است. این به پزشکان، پرستاران و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی منابعی را ارائه می دهد که برای اطمینان از دسترسی کانادایی ها به مراقبتی که شایسته آن هستند، نیاز دارند. استان ها و مناطق می توانند از این بودجه برای حمایت از شرایط منحصر به فرد خود، از جمله تقویت نیروی کار سلامت استفاده کنند.

لایحه C-17 همچنین اختیار انتقال 750 میلیون دلاری اعلام شده قبلی را برای کمک به شهرداری ها برای مقابله با کمبودهای ترانزیتی و بهبود عرضه مسکن و قیمت مناسب با مشارکت استان ها و مناطق فراهم می کند. این پرداخت یک‌باره به شهرها کمک می‌کند تا با وجود کاهش تعداد مسافران در نتیجه همه‌گیری، سطح خدمات خود را حفظ کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.