کانادا 1229 فرصت کارآموزی را برای جوانان ایجاد می کند تا آینده ای پاکتر ایجاد کنند

[ad_1] چهارشنبه ، 21 جولای 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا جوانان کانادایی نگران آینده خود هستند ، به همین دلیل است که آنها تلاش می کنند سیاره ای سالم تر ، با هوای تمیزتر ، آب تمیزتر و مشاغل خوب در حال حاضر و برای نسل های آینده ایجاد کنند. همانطور که ما در

کد خبر : 99385
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کانادا 1229 فرصت کارآموزی را برای جوانان ایجاد می کند تا آینده ای پاکتر ایجاد کنند

[ad_1]

چهارشنبه ، 21 جولای 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا

جوانان کانادایی نگران آینده خود هستند ، به همین دلیل است که آنها تلاش می کنند سیاره ای سالم تر ، با هوای تمیزتر ، آب تمیزتر و مشاغل خوب در حال حاضر و برای نسل های آینده ایجاد کنند. همانطور که ما در حال بازسازی بیماری همه گیر COVID-19 هستیم ، دولت کانادا از جوانان برای مشارکت در رشد اقتصاد پاک حمایت می کند.

امروز ، جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا ، 38.2 میلیون دلار برای ایجاد 1297 فرصت کارآموزی پولی جوانان در بخشهای محیط زیست و فناوری پاک اعلام کرد. این بودجه اضافی به دولت اجازه می دهد تقریبا 400 فرصت کارآموزی اضافی در مقایسه با سالهای گذشته ایجاد کند. این کارآموزی ها با همکاری کارفرمایان علوم محیط زیست ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) در سراسر کانادا برای پروژه های شش تا دوازده ماهه ارائه می شود.

پذیرش امسال برای برنامه کارآموزی جوانان افق های علمی اکنون برای درخواست جوانان و کارفرمایان باز است. این برنامه به کارفرمایان واجد شرایط در سراسر کانادا برای استخدام فارغ التحصیلان اخیر پس از متوسطه کمک مالی می کند. کارفرمایان می توانند تا 25000 دلار به عنوان یارانه دستمزد و تا 5000 دلار برای توسعه مهارت ها ، آموزش و سایر مشاغل برای هر کارآموز استخدام کنند. کارآموزی این امکان را برای گیرندگان فراهم می کند که تجربه لازم را کسب کرده و مهارت هایی را که برای تأمین و حفظ شغل یا ادامه تحصیل نیاز دارند ، توسعه دهند. فرصتهای خاصی برای افراد بومی ، اعضای گروههای اقلیت قابل مشاهده ، زنان ، افراد دارای معلولیت و غیره در دسترس است.

این اعلامیه با مشارکت آزمایشگاه های زباله احیا کننده انجام شده است که آزمایشات علمی را ارائه می دهد که به مشاغل کمک می کند تا تاثیرات زیست محیطی محصولات خود را ارزیابی کرده و ضایعات آنها را کاهش دهند. در سال 2020 ، آزمایشگاههای زباله احیا کننده 15000 دلار بودجه برای استخدام کارآموز تحت برنامه افق های علمی دریافت کردند.

امروز ، وزیر ویلکینسون همچنین برای اولین بار در شورای جوانان برنامه های محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا را راه اندازی کرد ، که جوانان کانادایی هجده تا بیست و پنج ساله را درگیر چالش های کلیدی زیست محیطی زمان ما می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.