کانادا 10000 پناهجوی افغان را وارد کرده است

[ad_1] 30 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امروز، کانادا با استقبال از بیش از 10000 پناهجوی افغان از آگوست 2021، نقطه عطف مهمی را رقم زد. آخرین تازه واردان با یک پرواز چارتر با نزدیک به 300 تبعه افغان وارد تورنتو، انتاریو شدند. شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، در تورنتو بود تا

کد خبر : 185721
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۰۴
کانادا 10000 پناهجوی افغان را وارد کرده است

[ad_1]

30 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امروز، کانادا با استقبال از بیش از 10000 پناهجوی افغان از آگوست 2021، نقطه عطف مهمی را رقم زد. آخرین تازه واردان با یک پرواز چارتر با نزدیک به 300 تبعه افغان وارد تورنتو، انتاریو شدند.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، در تورنتو بود تا به تازه واردان خوشامد بگوید و نشان دهد که کانادا به حمایت از آنها و آسیب پذیرترین قشر جهان ادامه می دهد.

این تلاش نتیجه یک همکاری مداوم بین دولت کانادا و شرکای بین المللی است، زیرا ما به طور خستگی ناپذیر برای تسهیل عبور امن پناهندگان افغان تلاش می کنیم. استان ها و مناطق و سازمان های داخلی بی شماری به اسکان پناهندگان در سراسر کشور کمک کرده اند. کانادایی‌ها، داوطلبان، و بخش‌های خصوصی و غیردولتی، از جمله چندین سازمان کهنه‌کار، سخاوتمندانه زمان، خدمات، تخصص، کمک‌های مالی و کمک‌های غیرنقدی خود را برای حمایت از این تلاش‌های مستمر اختصاص داده‌اند. ما با هم در حال ایجاد تغییر در زندگی خانواده های تازه وارد در سراسر کشور و ارائه حمایت فوری و طولانی مدت به کسانی هستیم که بیشتر به آن نیاز دارند.

با وجود چالش های منحصر به فرد فراوان، این تازه واردان افغان اکنون زندگی جدید خود را در کانادا آغاز می کنند. از ساحلی به ساحل دیگر، جوامع کوچک و بزرگ به طور یکسان از آنها به خانه های جدیدشان استقبال کرده اند. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) مستقیماً با ارائه دهندگان خدمات برنامه کمک به اسکان مجدد، استان ها و مناطق، سازمان های اجتماعی، دارندگان موافقت نامه حمایت مالی، و حامیان مالی خصوصی کار می کند تا دسترسی اتباع افغان به مسکن، مراقبت از کودکان، آموزش زبان و نیازهای اولیه را فراهم کند. به عنوان لباس و غذا در سراسر کانادا، آنها نقش مهمی در کمک به افغان‌ها برای نقل مکان به خانه‌های جدید خود و ادغام موفقیت‌آمیز در کانادا دارند.

روند اسکان مجدد در کانادا یک ماراتن است – نه یک دوی سرعت – و برای کمک به افغان ها برای ادغام خوب در جوامع جدیدشان، به کار بیشتری نیاز است. از طریق برنامه اسکان ما، IRCC با شرکای خود برای کمک به تازه واردان برای ثبت نام در مدارس، ایجاد خانه دائمی جدید و یافتن شغل همکاری می کند. عزم آنها برای موفقیت و مهارت هایی که دارند تأثیر مثبت و قابل توجهی در جوامع ما و رشد اقتصادی و اجتماعی کانادا پس از همه گیری خواهد داشت.

عکس‌های ورود امروز در Dropbox برای استفاده رسانه‌ها موجود است. شما همچنین می توانید پیشرفت کانادا را در زمینه استقبال از پناهجویان افغان در کانادا زیر نظر داشته باشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.