کانادا گزارش پیشرفت در راستای کاهش انتشار گاز متان در سال 2025 را منتشر می کند و رایزنی هایی را در مورد هدف 2030 آغاز می کند.

[ad_1] 21 دسامبر 2021 – گتینو، کبک کاهش قابل توجه انتشار متان از بخش نفت و گاز بخش مهمی از برنامه آب و هوای کانادا برای کاهش آلودگی گازهای گلخانه ای در بخش نفت و گاز است. این کاهش‌ها کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد، نوآوری در صنعت را افزایش می‌دهد و به انتقال این بخش

کد خبر : 145739
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲:۴۳
کانادا گزارش پیشرفت در راستای کاهش انتشار گاز متان در سال 2025 را منتشر می کند و رایزنی هایی را در مورد هدف 2030 آغاز می کند.

[ad_1]

21 دسامبر 2021 – گتینو، کبک

کاهش قابل توجه انتشار متان از بخش نفت و گاز بخش مهمی از برنامه آب و هوای کانادا برای کاهش آلودگی گازهای گلخانه ای در بخش نفت و گاز است. این کاهش‌ها کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد، نوآوری در صنعت را افزایش می‌دهد و به انتقال این بخش به انتشار گازهای گلخانه‌ای خالص تا سال 2050 کمک می‌کند.

وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوا، استیون گیلبولت، گزارشی منتشر کرد که تأیید می‌کند کانادا در مسیر دستیابی به هدف کاهش انتشار گاز متان از بخش نفت و گاز به میزان 40 تا 45 درصد تا سال 2025 است. طرح اقلیمی تقویت شده کانادا، تصویری لحظه ای از رژیم فدرال متان که به سرعت در حال تکامل است را ارائه می دهد. پیش بینی می شود که مقررات فعلی فدرال متان و توافق نامه های معادل سازی با استان ها باعث کاهش انتشار حدود 10 میلیون تن (Mt) در معادل دی اکسید کربن در سال 2025 شود که نشان دهنده کاهش 39 درصدی انتشار متان نسبت به سطوح سال 2012 است. طرح‌های تکمیلی مانند برنامه‌های تامین مالی در سطح فدرال، استانی و بخش خصوصی به کاهش‌های بیشتری دست می‌یابند و کل کاهش‌های مورد انتظار تا سال ۲۰۲۵ را به محدوده هدف ۴۰ تا ۴۵ درصد می‌رسانند.

کار تا به امروز پایه ای قوی برای پیشرفت مداوم در کاهش انتشار گاز متان ایجاد می کند. این یک پایه محکم برای راه اندازی مشاوره در اوایل سال 2022 در مورد مقررات فدرال جدید است که برای کاهش انتشار گاز متان نفت و گاز تا سال 2030 حداقل 75 درصد در مقایسه با سطوح 2012 تدوین خواهد شد.

با تکیه بر اقدامات انجام شده برای دستیابی به هدف متان نفت و گاز در سال 2025، دولت مجموعه اقداماتی را اجرا می کند که شامل موارد زیر است:

  • تقویت صندوق کاهش انتشار برای دستیابی به کاهش بیشتر انتشارات قبل از سال 2025 و پس از آن تا سال 2030.
  • بهبود کمی سازی انتشار متان از بخش نفت و گاز در نسخه 2022 گزارش فهرست ملی؛
  • همکاری با شرکای بین المللی، از جمله ایالات متحده، برای شناسایی بهترین شیوه ها، بهبود اندازه گیری و گزارش دهی، و کاهش هزینه های کم در این بخش؛ و
  • توسعه طرحی برای کاهش انتشار گاز متان در کل اقتصاد کانادا در حمایت از تعهد جهانی متان و اهداف طرح آب و هوای کانادا.

دولت کانادا همچنین در حال توسعه رویکردی برای محدود کردن و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در بخش نفت و گاز، اجرای استاندارد سوخت پاک برای تسریع پذیرش سوخت‌های پاک‌تر و تعیین قیمت آلودگی کربن تا سال 2030 است.

این اقدامات با هم از نامه دستوری وزیر Guilbeault از نخست وزیر پشتیبانی می کند که شامل دستورالعمل هایی برای “کاهش بیشتر انتشار گاز متان در سراسر اقتصاد” بود.

دولت همچنان متعهد به دستیابی به هدف سال 2025 خود برای انتشار گاز متان نفت و گاز است و به نظارت و گزارش پیشرفت در این زمینه ادامه خواهد داد. دستیابی به این هدف بخش مهمی از تلاش های دولت برای انجام تعهدات خود تحت توافقنامه پاریس برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ملی بین 40 تا 45 درصد تا سال 2030 است. به همین دلیل است که کانادا یکی از اولین کشورهای جهان بود که انتشار متان را تنظیم کرد. از بخش نفت و گاز در سطح ملی – و اخیراً اولین کسی بود که متعهد به کاهش حداقل 75 درصدی تا سال 2030 شد.

دولت با استان ها و مناطق، مردم بومی، صنعت و جامعه مدنی در طراحی مقررات مشورت خواهد کرد تا حداقل 75 درصد کاهش انتشار گاز متان از بخش نفت و گاز تا سال 2030 را به دست آورد. در اوایل سال 2022، محیط زیست و تغییرات آب و هوا کانادا یک مقاله بحث و گفتگو منتشر خواهد کرد و مشاوره های هدفمند در مورد این اقدام جدید برگزار خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.