کانادا کمک های مالی خود را از طریق برنامه همکاری داوطلبانه خود به شرکا اعلام می کند

[ad_1] برنامه همکاری داوطلبانه (VCP) علاوه بر افزایش مشارکت کانادایی ها در توسعه بین المللی، به رفاه اقتصادی و اجتماعی فقیرترین، حاشیه نشین ترین و آسیب پذیرترین افراد، به ویژه زنان و دختران، در کشورهای در حال توسعه کمک می کند. VCP با بودجه تقریباً 418 میلیون دلاری، 13 پروژه داوطلبانه را از طریق 15

کد خبر : 140385
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
کانادا کمک های مالی خود را از طریق برنامه همکاری داوطلبانه خود به شرکا اعلام می کند

[ad_1]

برنامه همکاری داوطلبانه (VCP) علاوه بر افزایش مشارکت کانادایی ها در توسعه بین المللی، به رفاه اقتصادی و اجتماعی فقیرترین، حاشیه نشین ترین و آسیب پذیرترین افراد، به ویژه زنان و دختران، در کشورهای در حال توسعه کمک می کند. VCP با بودجه تقریباً 418 میلیون دلاری، 13 پروژه داوطلبانه را از طریق 15 سازمان کانادایی، از سال 2020 تا 2027 تأمین خواهد کرد. به دلیل همه گیری، شرکای VCP تعداد مکان های موجود برای داوطلبان مجازی را افزایش داده اند تا به کشورهای میزبان خود از کانادا خدمت کنند.

پروژه: افزایش حقوق کودکان (PRIDE)
شریک:
دفتر بین المللی حقوق کودکان
منابع مالی:
17,676,009 دلار
مکان ها:
بورکینافاسو، کلمبیا، کاستاریکا، هندوراس، ساحل عاج، ماداگاسکار، مراکش، پرو، سنگال، توگو و تونس
شرح:
این پروژه از 311 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدف حمایت می کند و عملکرد 32 کشور در حال توسعه را در اجرای طرح های توسعه فراگیرتر و خلاقانه تر بین المللی که برابری جنسیتی را ارتقا می دهد، افزایش می دهد. هدف آن تقویت مشارکت کودکان، به ویژه دختران، از طریق افزایش حمایت از حقوق آنها و تقویت ظرفیت سازمان های همکار و نهادهای دولتی است تا آنها برای ترویج و اجرای حقوق دختران و پسران به شیوه ای پایدار مجهزتر شوند.

پروژه: قهرمانی برابری جنسیتی با هم
شریک:
چهارراه بین المللی
منابع مالی:
37,454,350 دلار
مکان ها:
بورکینافاسو، اسواتینی، اتیوپی، غنا، گینه، ساحل عاج، سنگال، تانزانیا، توگو، اوگاندا و زامبیا
شرح:
این پروژه از 770 داوطلب در کشورهای هدف جنوب صحرای آفریقا پشتیبانی می کند. علاوه بر افزایش مشارکت کانادایی ها در توسعه بین المللی در رابطه با برابری جنسیتی، رشد اقتصادی و حکومت فراگیر، هدف این پروژه تقویت عملکرد تقریباً 60 سازمان جامعه مدنی محلی و شرکای دولتی است که 72 درصد از آنها سازمان های حقوق زنان هستند. در ارائه برنامه های جنسیتی قوی تر در بخش های زیر: حقوق زنان، دسترسی به عدالت، کاهش خشونت مبتنی بر جنسیت و توانمندسازی و رهبری اقتصادی.

پروژه: تسریع توانمندسازی زنان
شریک:
سازمان خدمات اجرایی کانادا (CESO)
منابع مالی:
49,999,998 دلار
مکان ها:
بنین، بولیوی، بورکینافاسو، کامبوج، کلمبیا، ساحل عاج، اکوادور، اتیوپی، غنا، گویان، هندوراس، کنیا، لائوس، میانمار، پرو، فیلیپین، سنگال، سورینام، تانزانیا، توگو و ویتنام

شرح: این پروژه از 2905 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدفمند با هدف کمک به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل پشتیبانی می کند. این امر عملکرد شرکا در کشورهای در حال توسعه را در ارائه ابتکارات توسعه فراگیرتر، نوآورانه و زیست محیطی پایدار که برابری جنسیتی را ارتقا می دهد، افزایش می دهد. این پروژه این ظرفیت‌ها را از طریق مشاوران داوطلب ایجاد می‌کند که به‌عنوان مربی یا مربی عمل می‌کنند و کاتالیزور برای شرکای هستند که عمدتاً در بخش کشاورزی و گردشگری کشورهای تحت حمایت مالی پروژه در تحقق پتانسیل کامل خود هستند.

پروژه: VCP-CECI 2020-2027
شریک: مرکز بین المللی همکاری و همکاری (CECI)
منابع مالی:
49,999,436 دلار
مکان: بنین، بولیوی، بورکینافاسو، گواتمالا، هائیتی، ساحل عاج، میانمار، نپال، رواندا و سنگال
شرح:
این پروژه از 1300 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدفمند در آفریقا، آمریکا و آسیا حمایت می کند تا توانمندی اقتصادی زنان را افزایش دهد. عملکرد بیش از 100 سازمان شریک در کشورهای در حال توسعه را بهبود می بخشد، از جمله توانایی آنها برای رسیدگی به چالش ها و روابط مبتنی بر جنسیت که مانع از دستیابی زنان به پتانسیل کامل آنها می شود. این پروژه از شرکا و رهبران افکار (به عنوان مثال، روزنامه نگاران، رهبران مذهبی و سرگرمی ها) که بر تصویر زنان در فعالیت های اقتصادی تأثیر می گذارند، حمایت می کند.

پروژه: صدای زنان و دختران
شریک: بنیاد توسعه تعاون کانادا
منابع مالی:
10,107,661 دلار
مکان: کلمبیا، اتیوپی، غنا، کنیا، مالاوی، میانمار، فیلیپین و سنگال
شرح:
این پروژه از 263 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدفمند با کمک به شرکا در ارائه ابتکارات فراگیرتر، نوآورانه تر و پایدارتر از نظر زیست محیطی که برابری جنسیتی را ارتقا می دهد، پشتیبانی می کند. تعاونی ها و تعاونی های اعتباری می توانند نقش بسزایی در افزایش شمولیت مالی داشته باشند. با سرمایه گذاری بر برنامه ها و مشارکت های موجود، داوطلبان برای افزایش ظرفیت شرکا در کشورهای در حال توسعه در ارائه نتایج توسعه پایدار در پاسخ به نیازهای محلی، با تمرکز ویژه بر گروه های به حاشیه رانده شده محلی، به ویژه زنان و دختران، تلاش خواهند کرد.

پروژه: به اشتراک گذاری تخصص کانادایی برای توسعه فراگیر و برابری جنسیتی
شریک: Cuso International
منابع مالی: 49,985,745 دلار
مکان ها: بنین، کامرون، کلمبیا، جمهوری دموکراتیک کنگو، اتیوپی، هندوراس، جامائیکا، لائوس، میانمار، نیجریه، پرو و ​​تانزانیا
شرح: این پروژه از 1100 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدف پشتیبانی می کند و عملکرد 136 شریک را در ارائه طرح های توسعه فراگیرتر، نوآورانه و زیست محیطی پایدار افزایش می دهد. این شرکا شامل سازمان‌های فمینیستی، داوطلبانه، اقلیم و سازمان‌های جوانان است که توانمندسازی اقتصادی زنان، حقوق زنان، پیشگیری از خشونت جنسی و جنسیتی، مشارکت اجتماعی، مشارکت سیاسی گروه‌های به حاشیه رانده شده و رهبری در کاهش و سازگاری با تغییرات اقلیمی را ترویج می‌کنند. مدیریت منابع پایدار

پروژه: مهارت ها، رهبری، آموزش (برنامه CLÉ)
شرکا: بنیاد پل ژرین لاژوی در کنسرسیومی با Éducation Internationale و Fédération des Cégeps
منابع مالی: 34,194,892 دلار
مکان ها: بنین، کامرون، گینه، هائیتی، رواندا، سنگال و توگو
شرح: این پروژه از 740 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدفمند حمایت می کند تا رفاه اقتصادی و اجتماعی افراد به حاشیه رانده و آسیب پذیر به ویژه زنان و دختران را بهبود بخشد. هدف آن بهبود عملکرد 45 شریک در اجرای ابتکارات و خدمات آموزشی فراگیرتر، نوآورانه و سازگار با محیط زیست است که برابری جنسیتی را ارتقا می بخشد.

پروژه: برابری در عمل
شریک: آکسفام- کبک
منابع مالی: 49,999,999 دلار
مکان ها: بنین، بولیوی، بورکینافاسو، السالوادور، غنا، هائیتی، هندوراس، اردن، لیبریا، پرو، سنگال و سیرالئون و کرانه باختری، غزه
شرح: این پروژه از 694 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدف حمایت می کند و عملکرد 72 سازمان حقوق زنان و جامعه مدنی را تقویت می کند. این پروژه زنان و دختران را برای مشارکت در تکامل هنجارها و سیاست‌های اجتماعی که بر آنها تأثیر می‌گذارد، تشویق می‌کند و مشارکت آنها را در فرآیندهای تصمیم‌گیری و اعمال حقوقشان تشویق می‌کند.

پروژه: ColLAB
شریک: SUCO
منابع مالی: 30,551,292 دلار
مکان ها: بورکینافاسو، بنین، گواتمالا، هائیتی، هندوراس، ساحل عاج، نیکاراگوئه، پرو، سنگال و توگو
شرح: این پروژه از 469 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدفمند پشتیبانی می کند و هدف آن افزایش عملکرد 51 شریک در اجرای طرح های توسعه فراگیرتر، نوآورانه و زیست محیطی پایدار است که برابری جنسیتی را ارتقا می بخشد. این طرح به چالش های جهانی، مانند تغییرات آب و هوایی، ناامنی غذایی و نابرابری های اجتماعی و اقتصادی، از جمله چالش هایی که باعث تداوم عدم تعادل قدرت، نقض حقوق و تضعیف توسعه و مشارکت کامل زنان و دختران می شود، رسیدگی خواهد کرد.

پروژه: شبکه Agro-Innov برای یک کارآفرینی کشاورزی فراگیر و پایدار
شریک:
UPA Développement International
منابع مالی:
12,015,754 دلار
مکان ها:
بورکینافاسو، بنین، بولیوی، کامرون، جمهوری دموکراتیک کنگو، اکوادور، گینه، هائیتی، پرو، سنگال و تونس
شرح:
این پروژه از 665 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدف حمایت می کند و عملکرد سازمان های کشاورزی حرفه ای را در اجرای طرح های توسعه فراگیرتر، نوآورانه و پایدار که برابری جنسیتی را ارتقا می دهد، افزایش می دهد. هدف این پروژه بهبود بهره وری و سود دهی مزارع خانوادگی در این کشورها و در عین حال تقویت عملکرد و حاکمیت سازمان های حامی آنها است.

پروژه: داوطلبان درگیر در راه حل های فنی پاسخگوی جنسیت (VETS)
شریک:
دامپزشکان بدون مرز
منابع مالی:
9,003,374 دلار
مکان ها:
کامبوج، غنا، کنیا، لائوس، سنگال و ویتنام
شرح:
این پروژه از 190 کار داوطلبانه در کشورهای هدف در زمینه سلامت حیوانات، انسان و محیط زیست پشتیبانی می کند. این پروژه عملکرد 10 شریک در کشورهای در حال توسعه را در ارائه ابتکارات توسعه فراگیرتر، نوآورانه و زیست محیطی پایدار که برابری جنسیتی را ارتقا می دهد، افزایش می دهد. این پروژه از مهارت‌های داوطلبان کانادایی برای حمایت از کشاورزان خرده‌مالک، عمدتاً زنان، در کاهش فقر از طریق بهبود درآمد و تغذیه خانواده، عمدتاً از طریق بهبود تولید دام و محصولات کشاورزی، و در عین حال ترویج احیای زمین و حفاظت از زمین برای توسعه پایدار استفاده خواهد کرد.

پروژه: شبکه های جهانی نوآورانه برای گنجاندن + برابری (IGNI+E)
شریک:
خدمات دانشگاه جهانی کانادا (WUSC)
منابع مالی:
49,999,621 دلار
مکان ها:
غنا، اندونزی، ساحل عاج، کنیا، مالاوی، میانمار، تانزانیا، سریلانکا، اوگاندا، ویتنام و زیمبابوه
شرح:
این پروژه از 1200 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدف پشتیبانی می کند. این برنامه از دانش، ظرفیت و تخصص کانادایی های ماهر برای کمک به 70 سازمان شریک در بهبود رفاه اجتماعی-اقتصادی جوانان فقیر و به حاشیه رانده شده، به ویژه زنان جوان، با ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی فراگیر، سودمند و پایدار استفاده می کند.

پروژه: هرآینده ما را شروع کنید
شریک:
چالش بین المللی جوانان
منابع مالی:
16997583 دلار
مکان ها:
غنا، سنگال، تانزانیا و اوگاندا
شرح:
این پروژه از 310 کار داوطلبانه در کشورهای در حال توسعه هدفمند پشتیبانی می کند و هدف آن افزایش عملکرد سازمان های همکار محلی در ارائه طرح های توسعه فراگیرتر، نوآورانه و زیست محیطی پایدار است که برابری جنسیتی را ارتقا می بخشد. این پروژه یک اکوسیستم نوآوری اجتماعی را تسریع خواهد کرد و زنان جوان کارآفرین اجتماعی مشتاق و مستقر را با دسترسی به آموزش و خدمات توسعه کسب و کار که به آنها امکان ایجاد شرکت هایی با تأثیرات اجتماعی را می دهد، ارائه می دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.