کانادا کمک های جدید واکسن را برای شرکای منطقه ای اعلام کرد

[ad_1] 4 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا واکسیناسیون جهان در برابر کووید -19 بهترین شانس ما برای پایان بخشیدن به مرحله حاد این بیماری همه گیر است ، زیرا تا زمانی که همه ما ایمن نباشیم ، هیچکس ایمن نیست. کانادا متعهد است که وظیفه خود را در حمایت از

کد خبر : 93774
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
کانادا کمک های جدید واکسن را برای شرکای منطقه ای اعلام کرد

[ad_1]

4 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

واکسیناسیون جهان در برابر کووید -19 بهترین شانس ما برای پایان بخشیدن به مرحله حاد این بیماری همه گیر است ، زیرا تا زمانی که همه ما ایمن نباشیم ، هیچکس ایمن نیست. کانادا متعهد است که وظیفه خود را در حمایت از دسترسی عادلانه به واکسن های ایمن و م COVIDثر COVID-19 در سراسر جهان انجام دهد ، از جمله حمایت از شرکای منطقه ای ما در کارائیب که تأثیرات همه گیر را به شدت احساس کرده اند.

کارینا گولد ، وزیر توسعه بین المللی ، امروز اعلام کرد که دولت کانادا بیش از 82000 دوز واکسن AstraZeneca را از طریق یک توافق دو جانبه در ترینیداد و توباگو به اشتراک می گذارد. اینها دوزهایی هستند که قبلاً وارد کانادا شده اند ، اما بیش از نیازهای داخلی ما هستند. ترینیداد و توباگو برای دریافت این دوزها بر اساس نیاز و ظرفیت کشور برای استقرار فوری آنها ، به حداقل رساندن اتلاف و حداکثر رساندن تأثیر بر سلامت عمومی انتخاب شد.

این دوزهای اضافی در روزهای آینده به ترینیداد و توباگو تحویل داده می شود و دولت ترینیداد و توباگو مدیریت واکسن ها را مطابق با دستورالعمل های تولید و بهترین شیوه های بهداشت عمومی مدیریت می کند.

همانطور که توسط نخست وزیر در اجلاس G7 در 13 ژوئن 2021 اعلام شد ، کمک 1.3 میلیارد دلاری کانادا به ACT Accelerator ، به عنوان بخشی از 2.5 میلیارد دلار که ما در مبارزه جهانی با ویروس کمک کرده ایم ، به ارائه 87 میلیون واکسن کمک می کند. دوز به کشورهای در حال توسعه نخست وزیر همچنین از تعهد اولیه برای تقسیم 13 میلیون دوز از طریق COVAX خبر داد. در 12 ژوئیه 2021 ، کانادا اعلام کرد که 17.7 میلیون دوز اضافی را به اشتراک می گذارد. این دوزها ، که از طریق تعهد بازار پیشرو COVAX (AMC) توزیع می شود ، به تسریع تحویل به کشورهای با درآمد متوسط ​​و پایین در کارائیب و آمریکای لاتین کمک می کند و در عین حال به کشورهای دارای اولویت در سایر مناطق کمک می کند.

کانادا به تحویل دوزهای اضافی احتمالی از طریق COVAX AMC ، و همچنین بررسی سایر گزینه های تقسیم دوز ، در صورت نیاز ، برای اطمینان از دسترسی واکسن به نیازمندان ، اولویت بندی خواهد کرد.

کانادا همچنین مبلغی معادل دلار ، کمکهای شخصی کانادایی ها به کمپین جمع آوری کمک های مالی واکسیناسیون COVID-19 یونیسف کانادا ، حداکثر تا 10 میلیون دلار را تطبیق می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.