کانادا چالش مقابله با نشت نفت در کانادا را راه اندازی می کند

[ad_1] 9 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا از ساحل به ساحل و در سراسر کانادا، اقیانوس‌ها و آبراه‌های سالم، اقتصادهای محلی و جوامع انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کنند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، در حالی که کشور در حال گذار به اقتصاد خالص صفر است، دولت کانادا بر حفاظت از اکوسیستم های متنوع،

کد خبر : 176764
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۷
کانادا چالش مقابله با نشت نفت در کانادا را راه اندازی می کند

[ad_1]

9 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

از ساحل به ساحل و در سراسر کانادا، اقیانوس‌ها و آبراه‌های سالم، اقتصادهای محلی و جوامع انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کنند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، در حالی که کشور در حال گذار به اقتصاد خالص صفر است، دولت کانادا بر حفاظت از اکوسیستم های متنوع، میراث طبیعی کانادا و مشاغل متکی بر آنها متمرکز شده است. به همین دلیل است که ما نسل بعدی فناوری‌های شناسایی و بازیابی نشت نفت را دنبال می‌کنیم تا از خطوط ساحلی و محیط طبیعی خود در برابر نشت نفت ناشی از تصادفات یا نقص در سیستم محافظت و محافظت کنیم.

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، امروز چالش 10 میلیون دلاری Impact Canada Oil Spill Response را راه‌اندازی کرد که نوآوران را تشویق می‌کند تا راه‌حل‌های قابل استقرار سریع برای شناسایی نشت‌های نفتی و افزایش نرخ بازیافت نشت نفت در شرایط کانادا ایجاد کنند.

این چالش فناوری‌ها را از طریق دو جریان ارزیابی می‌کند: تشخیص، برای بهبود در دسترس بودن داده‌ها و دقت برای اطلاع‌رسانی به اقدامات واکنش نشت نفت. و بازیابی، برای پاکسازی نشت نفت در محیط های آبی تا حد ممکن و تسریع در بازیابی محیطی.

این چالش همچنین فرصتی را برای مبتکران فراهم می کند تا برای تأمین بودجه دولت برای توسعه و آزمایش راه حل های پاسخ به نشت نفت خود رقابت کنند. پس از بررسی و ارزیابی برنامه ها، کمیته بررسی 10 نیمه نهایی را انتخاب می کند که هر کدام تا 300000 دلار برای توسعه نمونه های اولیه دریافت خواهند کرد. از این تعداد، پنج فینالیست تا 1 میلیون دلار اضافی برای نمایش فناوری های خود در مراحل اولیه دریافت خواهند کرد. راه حلی که بیشترین سود خالص را برای رژیم نشت نفت کانادا داشته باشد، جایزه بزرگ 2 میلیون دلاری تعلق می گیرد.

از نوآوران دعوت می شود تا تا مهلت 1 ژوئن 2022 برای چالش واکنش نشت نفت درخواست دهند.

در چالش واکنش نشت نفت، هفتمین چالشی است که توسط منابع طبیعی کانادا تحت ابتکار Impact Canada راه اندازی شده است. شش چالش قبلی فناوری پاک برای کمک به رفع برخی از مبرم‌ترین مشکلات زیست‌محیطی کانادا طراحی شده‌اند. آنها زنانی هستند که در Cleantech، The Sky’s the Limit، Power Forward، Crush It!، Indigenous Off-Diesel Initiative و Charging the Future هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.