کانادا پذیرای بیش از 200 پناهجوی افغان به ونکوور است

[ad_1] 19 ژانویه 2022 – ونکوور –کانادا با کمک به آوردن شهروندان افغان و خانواده هایشان به خانه جدیدشان، در سریع ترین زمان ممکن به وضعیت انسانی در افغانستان واکنش نشان می دهد. ما بر تعهد خود برای اسکان مجدد 40,000 تبعه افغان ثابت قدم می مانیم و مشارکت ما با استان ها، مناطق و

کد خبر : 157872
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کانادا پذیرای بیش از 200 پناهجوی افغان به ونکوور است

[ad_1]

19 ژانویه 2022 – ونکوور –کانادا با کمک به آوردن شهروندان افغان و خانواده هایشان به خانه جدیدشان، در سریع ترین زمان ممکن به وضعیت انسانی در افغانستان واکنش نشان می دهد. ما بر تعهد خود برای اسکان مجدد 40,000 تبعه افغان ثابت قدم می مانیم و مشارکت ما با استان ها، مناطق و ارائه دهندگان خدمات شهرک سازی در سراسر کشور برای دستیابی به این هدف کلیدی است.

شان فریزر وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی اعلام کرد که بیش از 200 پناهجوی افغان شب گذشته در ونکوور فرود آمدند. این بزرگترین پرواز تا به امروز اتباع افغانی است که به قبل از میلاد وارد شده اند. تقریباً 161 نفر از آنها زندگی جدید خود را در ونکوور آغاز خواهند کرد، در حالی که 48 نفر دیگر در جای دیگری در کشور ساکن خواهند شد، جایی که روابط خانوادگی دارند. به این ترتیب تعداد کل پناهجویان افغانی که وارد کانادا شده اند به بیش از 7000 نفر می رسد.

مسافران این پرواز چارتر، که از اسلام آباد، پاکستان حرکت کرده اند، عمدتاً افرادی هستند که شغل آنها دارای یک رابطه مهم یا پایدار با دولت کانادا و همچنین خانواده های آنها است.

در طول این سرمایه گذاری بزرگ، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) بر حمایت فوق العاده سازمان های ارائه دهنده خدمات برنامه کمک اسکان مجدد (RAP SPOs) با بودجه IRCC تکیه کرده است، که خدمات ضروری را برای تازه واردان و پناهندگان ارائه کرده اند.

تازه واردان در فرودگاه بین المللی ونکوور توسط شبکه تازه واردان فرودگاه جامعه، یک برنامه RAP SPO که توسط SUCCESS، یک سازمان غیرانتفاعی ارائه شده است، مورد استقبال قرار گرفتند. این برنامه لباس های زمستانی را فراهم می کند، حمل و نقل را ترتیب می دهد و جهت گیری اولیه را به تازه واردان و خانواده های آنها ارائه می دهد.

طی چند هفته آینده، این پناهندگان از انجمن خدمات مهاجران بریتیش کلمبیا (ISSofBC)، یک سازمان RAP SPO که کار آن برای کمک به پناهندگان برای سازگاری با زندگی در کانادا ضروری است، حمایت خواهند کرد. ISSofBC به پناهندگان کمک می کند مسکن پیدا کنند و اطلاعاتی در مورد یافتن شغل، بهبود مهارت های زبانی و زندگی در کانادا ارائه می دهد.

در نوامبر 2021، دولت بریتیش کلمبیا صندوق آمادگی پناهندگان را اعلام کرد، یک صندوق 2 میلیون دلاری برای کمک به تقویت خدمات محلی و حمایت از خانواده هایی که به دلیل بحران انسانی در افغانستان در بریتیش کلمبیا اسکان می یابند. این صندوق اطمینان حاصل خواهد کرد که جوامع در این استان آماده استقبال و پاسخگویی به نیازهای پناهجویان افغان هستند.

از زمانی که پناهجویان افغان برای اولین بار در آگوست 2021 وارد کانادا شدند، IRCC به آنها کمک می‌کند تا با جوامعی که در آن‌ها حمایت‌های سکونتگاهی وجود دارد، ارتباط برقرار کنند، و به این موضوع که آیا آنها اعضای خانواده در کانادا دارند یا خیر، و همچنین در دسترس بودن مدارس، مسکن و زبان به آنها کمک می‌کند. آموزش.

سرازیر شدن حمایت کانادایی ها از پناهجویان افغان تا به امروز باور نکردنی بوده است. افراد و مشاغلی که به دنبال مشارکت از طریق داوطلبی، کمک مالی، حمایت مالی یا حمایت از تلاش‌های اسکان مجدد هستند، می‌توانند درباره نحوه کمک کانادایی‌ها بیشتر بیاموزند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.