کانادا پذیرای بیشترین مهاجران در طول یک سال در تاریخ خود است

[ad_1] دولت به هدف 401000 مقیم دائم جدید در سال 2021 می رسد 23 دسامبر 2021 – اتاوا –به استثنای مردم بومی، همه کانادایی ها در اصل از جای دیگری آمده اند. داستان مهاجرت فصول زیادی را در تاریخ کانادا پر می کند – از جمله آخرین فصل. برای حمایت از بهبودی کانادا پس از

کد خبر : 146549
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱:۳۷
کانادا پذیرای بیشترین مهاجران در طول یک سال در تاریخ خود است

[ad_1]

دولت به هدف 401000 مقیم دائم جدید در سال 2021 می رسد

23 دسامبر 2021 – اتاوا –به استثنای مردم بومی، همه کانادایی ها در اصل از جای دیگری آمده اند. داستان مهاجرت فصول زیادی را در تاریخ کانادا پر می کند – از جمله آخرین فصل. برای حمایت از بهبودی کانادا پس از همه‌گیری و ترسیم آینده‌ای مرفه‌تر، دولت کانادا به عنوان بخشی از برنامه سطوح مهاجرت 2021-2023، هدف خود را برای استقبال از 401000 ساکن دائمی جدید در سال 2021 تعیین کرد.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز اعلام کرد که کانادا به هدف خود رسیده است و از بیش از 401000 مقیم دائم جدید در سال 2021 استقبال کرده است. .

این دستاورد تاریخی به ویژه در مواجهه با چالش های فراوان این بیماری همه گیر مهم است. از مرزهای بسته گرفته تا قرنطینه های داخلی، مهاجرت جهانی توسط COVID-19 تغییر کرده است. اما کارمندان اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) به این مناسبت دست زدند و رکورد نیم میلیون درخواست را در سال 2021 پردازش کردند. برای رسیدن به این هدف، IRCC منابعی را اضافه کرد، فناوری جدید را پذیرفت و فرآیندهای بیشتری را به صورت آنلاین ارائه کرد. این تغییرات همگی پیشرفت های دائمی در سیستم مهاجرتی کانادا هستند.

در حالی که به مبارزه با این بیماری همه گیر ادامه می دهیم، از استعدادهای موجود در مرزهای خود نهایت استفاده را کردیم. اکثریت این ساکنان دائمی جدید قبلاً با وضعیت موقت در کانادا بودند. مهم‌تر از همه، ما برنامه‌های جدیدی را برای درگیر کردن کارگران ضروری، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و تازه واردان فرانسوی زبان راه‌اندازی کردیم. الحاق خانواده یکی دیگر از ستون‌های سیستم ما است و ما همسران و فرزندان را دوباره متحد کردیم در حالی که خانواده‌های بیشتری را قادر می‌سازیم از والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها حمایت کنند. در نهایت، با بسته شدن درهای بسیاری از کشورها به روی پناهندگان، ما همچنان به ارائه آسیب پذیرترین سرپناه جهان در کانادا ادامه دادیم.

کانادا برای پیشبرد اقتصاد ما، غنی سازی جامعه و حمایت از جمعیت سالخورده ما به مهاجرت نیاز دارد. از هر 3 کسب و کار کانادایی، یکی متعلق به یک مهاجر است و از هر 4 کارمند مراقبت های بهداشتی، 1 نفر تازه وارد است. کارشناسان تجارت، بازار کار و اقتصاددانان همگی موافق هستند که مهاجرت شغل ایجاد می کند، نوآوری را تحریک می کند و به رفع کمبود نیروی کار کمک می کند. کانادایی‌های جدید هر روز به جوامع سراسر کشور ما کمک می‌کنند، و ما همچنان به استقبال تعداد بیشتری از آنها در ساختن کانادای فردا ادامه خواهیم داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.