کانادا و FCM سرمایه گذاری های جدید در جوامع ساسکاچوان را اعلام کردند

[ad_1] 7 مارس 2022 رجینا، ساسکاچوان منابع طبیعی کانادا محیطی پاک‌تر، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی‌ها: ارتقاء ساختمان‌ها برای بهره‌وری انرژی بیشتر و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های پاک و شیوه‌های پایدار با تغییرات آب‌وهوایی مبارزه می‌کند و مشاغل خوبی ایجاد می‌کند، همگی در عین حال کاهش زباله و اطمینان از شهرداری‌ها، مالکان

کد خبر : 175531
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۴۳
کانادا و FCM سرمایه گذاری های جدید در جوامع ساسکاچوان را اعلام کردند

[ad_1]

7 مارس 2022 رجینا، ساسکاچوان منابع طبیعی کانادا

محیطی پاک‌تر، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی‌ها: ارتقاء ساختمان‌ها برای بهره‌وری انرژی بیشتر و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های پاک و شیوه‌های پایدار با تغییرات آب‌وهوایی مبارزه می‌کند و مشاغل خوبی ایجاد می‌کند، همگی در عین حال کاهش زباله و اطمینان از شهرداری‌ها، مالکان خانه‌ها و کسب و کارها در قبض انرژی خود صرفه جویی می کنند.

محترم دانیل وندال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی چمنزارهای کانادا، به نمایندگی از جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی و تانین رودیک، نایب رئیس اول فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM)، امروز یک سرمایه گذاری ترکیبی را اعلام کرد. بیش از 2.1 میلیون دلار از طریق صندوق شهرداری سبز (GMF) برای کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سه منطقه در ساسکاچوان.

شهر Oxbow 1,822,752 دلار دریافت می کند تا سیستم تصفیه فاضلاب کم حجم خود را با افزودن یک راکتور رشد متصل غوطه ور (SAGR) ارتقا دهد تا امکان توسعه آینده و رعایت معیارهای تخلیه قانونی را فراهم کند.

شهر بتلفورد شمالی 175000 دلار برای انجام مطالعه ای برای ارزیابی امکان سنجی گزینه های مختلف برای صرفه جویی در انرژی و تولید انرژی های تجدیدپذیر در تاسیسات شهری با مصرف انرژی بالا دریافت می کند. اینها عبارتند از: تصفیه خانه فاضلاب، مرکز آبی بتلفورد، خانه میدان غربی ملل (یک مجموعه ورزشی)، پیست نورث لند پاور کرلینگ، و مرکز هنرهای نمایشی دکر.

شهر یورکتون 150200 دلار دریافت می‌کند تا مطالعه‌ای را برای ایجاد ارتقای احتمالی در تصفیه‌خانه آب و گزینه‌های استفاده مجدد از آب و کاهش تأثیر آن بر رودخانه یورکتون و رودخانه غنی از مواد مغذی Assiniboine، حفظ انطباق با مقررات و بررسی رشد و استفاده مجدد در آینده دریافت کند. ممکن ها.

صندوق شهرداری سبز (GMF) که توسط فدراسیون شهرداری‌های کانادا اداره می‌شود، وقفی از دولت کانادا است که به دولت‌های محلی کمک می‌کند سریع‌تر به شیوه‌های پایدار روی آورند. ترکیب منحصربفرد آن از بودجه، منابع و آموزش ابزارهای مورد نیاز شهرداری ها را برای توسعه و اجرای پروژه های نوآورانه ای که باعث ایجاد انعطاف پذیری و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود، می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.