کانادا و FCM سرمایه گذاری سبز برای جوامع در نوا اسکوشیا را اعلام کردند

[ad_1] 10 مارس 2022 شهرستان کینگز، نوا اسکوشیا منابع طبیعی کانادا در سراسر کشور، کانادایی ها تاثیرات تغییرات آب و هوایی را احساس می کنند. با سرمایه گذاری در طرح هایی که انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) را کاهش می دهد، بهره وری انرژی را افزایش می دهد و از زیرساخت های سبز حمایت می

کد خبر : 177278
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۷
کانادا و FCM سرمایه گذاری سبز برای جوامع در نوا اسکوشیا را اعلام کردند

[ad_1]

10 مارس 2022 شهرستان کینگز، نوا اسکوشیا منابع طبیعی کانادا

در سراسر کشور، کانادایی ها تاثیرات تغییرات آب و هوایی را احساس می کنند. با سرمایه گذاری در طرح هایی که انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) را کاهش می دهد، بهره وری انرژی را افزایش می دهد و از زیرساخت های سبز حمایت می کند، می توانیم پیشرفت خود را به سمت صفر خالص تا سال 2050 تسریع کنیم و به ایجاد جوامع قوی، انعطاف پذیر و پایدار در هر منطقه از کشور کمک کنیم.

Kody Blois، نماینده پارلمان Kings-Hants، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی و جف استوارت، معاون سوم فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM)، امروز سرمایه گذاری 2.5 میلیون دلاری از طریق FCM را اعلام کردند. صندوق شهرداری سبز (GMF) برای کمک به کاهش آلودگی در نوا اسکوشیا.

شهرداری شهرستان کینگز 2,530,100 دلار برای ساخت یک مرکز عملیات مهندسی و کارهای عمومی خالص صفر دریافت می کند، که اولین تاسیسات خالص صفر است که دو عملیات مختلف و الزامات سیستم ساختمانی را در بر می گیرد. برای دستیابی به هدف انرژی صفر خالص، طراحی ساختمان شامل اقدامات بهره وری انرژی مانند طراحی غیرفعال، اجزای پوشش جایگزین ساختمان، سیستم های کنترل خودکار، پمپ های حرارتی، سیستم بازیابی حرارت و پانل های فتوولتائیک خورشیدی (PV) روی و در کنار آن می شود. ساختمان. مصرف انرژی توسط دو پاور سنج نظارت می شود: یکی برای ثبت توان تولید شده توسط آرایه PV خورشیدی و دیگری برای ثبت میزان برق مصرفی از شبکه برق معمولی. GMF قبلاً بودجه مطالعات امکان سنجی شهرستان کینگ را برای این پروژه تامین کرده بود.

صندوق شهرداری سبز (GMF)، که توسط فدراسیون شهرداری های کانادا اداره می شود، از طریق یک وقف عمده توسط دولت کانادا تامین می شود. GMF به دولت‌های محلی کمک می‌کند سریع‌تر به رویه‌های پایدار روی آورند. ترکیب منحصربفرد آن از بودجه، منابع و آموزش ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد انعطاف پذیری و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را در اختیار شهرداری ها قرار می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.