کانادا و FCM روی مدیریت دارایی قوی تر در جوامع نیوبرانزویک سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] اتاوا، 2 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و

کد خبر : 164378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
کانادا و FCM روی مدیریت دارایی قوی تر در جوامع نیوبرانزویک سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

اتاوا، 2 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و مرفه تر برای همه کانادایی ها می سازد.

به همین دلیل است که دولت کانادا 590510 دلار در 17 جامعه نیوبرانزویک از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) که توسط فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) ارائه می شود، سرمایه گذاری می کند. همانطور که کانادا به سمت بهبودی قوی پیش می رود، این پروژه ها به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهر ادموندستون داده‌ها را در مورد دارایی‌های شبکه توزیع برق موجود در شهر و کشور اول ماداوااسکا Maliseet جمع‌آوری می‌کند و اطلاعات دارایی را به صورت دیجیتالی با مدل‌سازی فضایی در یک سیستم Enterprise-GIS ذخیره و مدیریت می‌کند. این مدل سازی به شهر کمک می کند تا مدیریت شبکه توزیع برق را بهبود بخشد.
  • در شهر میرامیچی ارزیابی‌های وضعیت ساختمان‌های متعلق به شهر زیر را تکمیل خواهد کرد: ایستگاه پلیس، سیستم مکانیکی تالار شهر، سیستم مکانیکی Miratech، سقف مرکز مدنی Miramichi، سقف Lord Beaverbrook Arena، و تالاب فاضلاب Loggieville.
  • در شهر کویسپامسیس اراده مطالعه و ارزیابی وضعیت پارک های فضای باز و دارایی های تفریحی در شهر. این مطالعه یک استاندارد داده‌های موجودی دارایی برای مکان‌های تفریحی در فضای باز، یک برنامه ارزیابی وضعیت، تخمین هزینه جایگزینی، تخمین عمر مفید و دستورالعمل‌های رتبه‌بندی بحران را در اختیار شهر قرار می‌دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد 17 پروژه را می توانید در پس زمینه پیدا کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.