کانادا و FCM در مسکن مقرون به صرفه برای سالمندان در ونکوور سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] 1 مارس 2022 ونکوور، BC منابع طبیعی کانادا همه افراد در کانادا سزاوار یک مکان امن، مقرون به صرفه و پایدار برای خواندن خانه هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) در حال سرمایه گذاری در جوامع هستند تا مسکن پایدار و مقرون به صرفه برای ساکنان

کد خبر : 172921
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
کانادا و FCM در مسکن مقرون به صرفه برای سالمندان در ونکوور سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

1 مارس 2022 ونکوور، BC منابع طبیعی کانادا

همه افراد در کانادا سزاوار یک مکان امن، مقرون به صرفه و پایدار برای خواندن خانه هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) در حال سرمایه گذاری در جوامع هستند تا مسکن پایدار و مقرون به صرفه برای ساکنان فراهم کنند.

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی و گارث فریزل، رئیس سابق FCM از سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری از طریق ابتکار طرح مسکن مقرون به صرفه پایدار (SAH) صندوق شهرداری سبز (GMF) برای حمایت از توسعه مجدد دو ساختمان برای ایجاد 157 واحد مورد نظر خبر دادند. برای سالمندان کم درآمد و متوسط ​​و افراد دارای معلولیت جسمی در ونکوور، بریتیش کلمبیا. شرکت وام مسکن و مسکن کانادا (CMHC) و BC Housing نیز بودجه این پروژه را تامین کردند. ساخت و ساز در حال انجام است و انتظار می رود این پروژه تا بهار 2024 تکمیل شود.

این پروژه یکی از اولین پروژه‌های اجاره خانه غیرفعال، مقرون به صرفه و مستقل برای سالمندان در ونکوور خواهد بود. دو ساختمان جدید دارای گواهینامه Passive House توسط بنیاد خانه های اجتماعی Brightside اداره خواهند شد. این پروژه به منظور کمک به سن سالمندان در محل ساخته خواهد شد و با تعیین 20 درصد از خانه ها برای ساکنان دارای چالش های حرکتی، و همچنین مناطق مشترک قابل دسترس و امکاناتی که برای افزایش تعامل با جامعه طراحی شده اند، نیازهای دسترسی ساکنان را برآورده می کند. Brightside همچنین پشتیبانی پاره وقت و برنامه نویسی اجتماعی را ارائه می دهد.

این ابتکار یکی از راه‌هایی است که GMF به کارکرد 20 ساله خود در حمایت از طرح‌های تحول‌آفرین در سطح جامعه ادامه می‌دهد. دولت کانادا از زمان آغاز به کار GMF 1.65 میلیارد دلار در GMF سرمایه گذاری کرده است و شهرداری ها را قادر می سازد از پروژه هایی مانند این حمایت کنند که از منابع محلی برای هدایت راه حل های نوآورانه استفاده می کنند.

این ساختمان‌های خانه منفعل تا 90 درصد انرژی کمتری نسبت به ساختمان‌های معمولی مصرف می‌کنند. استاندارد ساختمانی با کارایی بالا پسیو هاوس که تقریباً برای هر نوع ساختمان یا طراحی قابل اجرا است، تنها استاندارد انرژی شناخته شده بین المللی در ساخت و ساز است. صدور گواهینامه تضمین می کند که طراحان و مشاوران دارای صلاحیت ماهرانه برای طراحی ساختمان ها برای مطابقت با استاندارد هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.