کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع نوا اسکوشیا سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] اتاوا، 8 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و

کد خبر : 168618
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۲۶
کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع نوا اسکوشیا سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

اتاوا، 8 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و مرفه تر برای همه کانادایی ها می سازد.

به همین دلیل است که دولت کانادا 292780 دلار در هفت جامعه نوا اسکوشیا از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) ارائه شده توسط فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) سرمایه گذاری می کند. همانطور که کانادا به سمت بهبودی قوی حرکت می کند، این پروژه ها به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهر وست ویل استراتژی‌های مدیریت دارایی، نقشه‌های راه، و برنامه‌های مدیریت دارایی‌های خاص را برای سیستم فاضلاب طوفان، شبکه خیابان‌ها، پیاده‌روها و حاشیه‌هایی که مالک و نگهداری می‌کند، ایجاد خواهد کرد.
  • در شهر میدلتون فهرستی از دارایی های اصلی شهر شامل دارایی های خطی، ساختمان ها و سازه ها و ناوگان را تکمیل می کند. شهرک گزارش های وضعیت زیرساخت را تهیه خواهد کرد که اطلاعات را در قالبی واضح خلاصه و ارائه می کند. یک فرآیند ارزیابی ریسک برای حمایت از یک برنامه سرمایه اولیه برای شهر به اولویت بندی پروژه های تجدید و جایگزینی کمک می کند.
  • در شهر آکسفورد فهرستی از دارایی‌های عمده شهر شامل دارایی‌های خطی، ساختمان‌ها و سازه‌ها و ناوگان را به پایان خواهد رساند. موجودی شامل داده های ویژگی مانند سن، شرایط و مواد خواهد بود. اطلاعات در قالب صفحه گسترده و همچنین با یک سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) تنظیم خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد هفت پروژه را می توان در پس زمینه پیدا کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.