کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع انتاریو سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] اتاوا، 9 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و

کد خبر : 168554
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۴۸
کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع انتاریو سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

اتاوا، 9 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و مرفه تر برای همه کانادایی ها می سازد.

به همین دلیل است که دولت کانادا بیش از 3.91 میلیون دلار در 88 جامعه انتاریو از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) ارائه شده توسط فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) سرمایه گذاری می کند. همانطور که کانادا به سمت بهبودی قوی حرکت می کند، این پروژه ها به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهرداری کسلمن یک بررسی مدیریت دارایی در رابطه با ساختمان، بهره برداری، نگهداری، تجدید، جایگزینی، دفع و تامین مالی زیرساخت های خود انجام خواهد داد. همچنین امکان کنترل بهتر دارایی های خود را فراهم می کند که منجر به بهبود برنامه پیشگیری و پشتیبانی از ارائه خدمات کارآمدتر در دراز مدت می شود.
  • در شهر ریچموند یک استراتژی مدیریت دارایی را اجرا می کند که شامل مجموعه ای از پروژه ها، ابزارها و سیستم های مرتبط با یکدیگر است که منجر به یک برنامه مدیریت دارایی می شود. این طرح برنامه ریزی سرمایه گذاری سرمایه و پایداری زیرساخت های بلندمدت را بهبود می بخشد. این شهر یک مدل پشتیبانی تصمیم را به عنوان بخشی از تصمیم‌گیری استراتژی مدیریت دارایی، مدیریت چرخه حیات و مدیریت ریسک زیرساخت‌ها ایجاد خواهد کرد. این مدل یک روش اولویت‌بندی پروژه ایجاد می‌کند و عوامل مختلفی را برای ارائه یک رویکرد سیستماتیک برای تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری مدیریت دارایی، برای افزایش توانایی شهر برای مدیریت سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی بلندمدت در نظر می‌گیرد.
  • در شهرستان کاوارتا شمالی برنامه مدیریت دارایی، چارچوب سیاست و رویه مدیریت دارایی، مجوز، راه اندازی و آموزش نرم افزار مدیریت دارایی و برنامه ریزی سرمایه را برای مدیریت بهتر موجودی مدیریت دارایی و تهیه برنامه های سرمایه تهیه خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های 88 را می توانید در پس زمینه پیدا کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.