کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع کبک سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] اتاوا، 10 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و

کد خبر : 168272
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع کبک سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

اتاوا، 10 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و مرفه تر برای همه کانادایی ها می سازد.

به همین دلیل است که دولت کانادا 660345 دلار در 15 جامعه کبک از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) که توسط فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) ارائه می شود، سرمایه گذاری می کند. همانطور که کانادا به سمت بهبودی قوی پیش می رود، این پروژه ها به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهر ماریویل داده‌های مربوط به ساختمان‌های میراث شهر و دارایی‌های زه‌کشی آب‌چک‌ها را که نقاط کنترل حیاتی برای مدیریت آب طوفانی در شرایط آب و هوایی در حال تغییر هستند، جمع‌آوری خواهد کرد. علاوه بر جمع‌آوری داده‌ها در مورد این دارایی‌ها، شهر قصد دارد ساختار مدیریت آب، جاده‌ها و سایر دارایی‌ها را ارزیابی کند تا فهرستی از دارایی‌های حیاتی برای یک طرح مدیریت دارایی بالقوه ایجاد کند.
  • در شهرداری لا پرسنتیشن مجموعه داده های سیستم های فاضلاب قنات، فاضلاب و طوفان شهرداری را در یک پایگاه داده ادغام می کند که امکان تولید نقشه و اجزای سیستم را فراهم می کند. یک بررسی GPS برای پست ها یا شیرهای ورودی سرویس و همچنین برای منهول های فاضلاب و فاضلاب طوفان انجام خواهد شد. شهرداری همچنین در نظر دارد مدل سازی هیدرولیکی شبکه قنات، اعتبارسنجی مدل، شبیه سازی های لازم برای شناسایی منبع مشکلات بهره برداری از نظر فشار و جریان و همچنین شناسایی اقدامات لازم برای اطمینان از سطح مناسب خدمات به قنات را ارزیابی کند. جمعیت
  • در شهرداری سنت-مارسلین-د-کیلدر، شهرداری سنت ماری-سالومه، شهرداری سن فلیکس دووالوا، شهر ویکتوریا ویل و شهرداری سن بارتلمی بررسی یکپارچگی دارایی های اصلی را انجام خواهد داد تا به تصمیم گیرندگان شهرداری کمک کند تا مدیریت زیرساخت های عمومی را بهینه کنند. این پروژه شامل ادغام و توسعه یک پرتره جهانی از دارایی ها از طریق یک ابزار ارائه یکپارچه (داشبورد) و یک نقشه تعاملی و همچنین پیاده سازی ابزار ردیابی دارایی است.

اطلاعات بیشتر در مورد 15 پروژه را می توانید در پس زمینه پیدا کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.