کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع ساسکاچوان سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] اتاوا، 27 ژانویه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و

کد خبر : 161597
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
کانادا و FCM در مدیریت دارایی قوی تر در جوامع ساسکاچوان سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

اتاوا، 27 ژانویه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های فاضلاب – مدیریت قوی دارایی کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. شهرداری ها در هر اندازه به ابزارها و منابعی برای تصمیم گیری مبتنی بر شواهد نیاز دارند که از مدیریت بلندمدت دارایی پشتیبانی می کند و آینده ای سالم تر، ایمن تر و مرفه تر برای همه کانادایی ها می سازد.

به همین دلیل است که دولت کانادا بیش از 1.45 میلیون دلار در 38 جامعه ساسکاچوان از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) که توسط فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) ارائه می شود، سرمایه گذاری می کند. همانطور که کانادا به سمت بهبودی قوی پیش می رود، این پروژه ها به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهرداری روستایی ویورلی شماره 44 یک برنامه مدیریت دارایی را تکمیل می کند که شامل بازرسی فیزیکی و ارزیابی پلچک ها و دارایی های جاده می شود. این برنامه شامل ارزیابی وضعیت، ارزیابی، تجزیه و تحلیل چرخه عمر و هزینه جایگزینی پیش بینی شده هر دارایی خواهد بود. طرح مدیریت دارایی به تصمیم گیری هنگام اجرای برنامه های نگهداری و جایگزینی دارایی کمک می کند و به شهرداری روستایی در برنامه ریزی سرمایه آینده کمک می کند.
  • در شهر دشت پورکوپین یک چارچوب مدیریت دارایی را ایجاد خواهد کرد که شامل یک خط مشی و استراتژی به روز شده، و همچنین توسعه نقشه راه و برنامه ریزی برای تمرکز بر شبکه های راه، آب و فاضلاب، و طبقات دارایی ساختمان خواهد بود. شهرک همچنین کارکنانی را برای بهبود ظرفیت مدیریت دارایی داخلی آموزش خواهد داد.
  • در شهر مارتنزویل وضعیت دارایی جاده‌ها، پیاده‌روها و حاشیه‌ها، مسیرها، فاضلاب‌های بهداشتی و زیرساخت‌های آب طوفانی را ارزیابی می‌کند و اطلاعات وضعیت دارایی‌های موجود را به صورت دیجیتالی جمع‌آوری می‌کند. بررسی جامع زهکشی شامل توسعه یک مدل طوفان برای شهر خواهد بود و ایجاد برنامه مدیریت دارایی، یک طرح جامع برای مدیریت تمام طبقات دارایی و ارائه توصیه هایی برای ایجاد و ادامه کار برنامه مدیریت دارایی شهر ارائه می دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد 38 پروژه را می توانید در پس زمینه پیدا کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.