کانادا و FCM در جوامع پایدار در سراسر کبک سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] شهر کبک، 14 مارس 2022 – محیطی تمیزتر، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی ها: ارتقاء ساختمان ها برای بهره وری بیشتر از انرژی و سرمایه گذاری در زیرساخت های پاک با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کند و مشاغل خوبی ایجاد می کند، همه اینها در حالی است که

کد خبر : 178850
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
کانادا و FCM در جوامع پایدار در سراسر کبک سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

شهر کبک، 14 مارس 2022 – محیطی تمیزتر، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی ها: ارتقاء ساختمان ها برای بهره وری بیشتر از انرژی و سرمایه گذاری در زیرساخت های پاک با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کند و مشاغل خوبی ایجاد می کند، همه اینها در حالی است که شهرداری ها، صاحبان خانه ها و مشاغل در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. صورت حساب های انرژی

به همین دلیل است که جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، به نمایندگی از جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی و اسکات پیرس، معاون دوم رئیس فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) یک سرمایه گذاری ترکیبی را اعلام کردند. بیش از 12.6 میلیون دلار از طریق صندوق شهرداری سبز FCM (GMF) برای کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG)، کاهش ضایعات و بهبود کیفیت آب در جوامع در سراسر کبک.

در شهر کبکهمراه با مرکز بیمارستان دانشگاه کبک (CHU) کبک-دانشگاه لاوال، 11.5 میلیون دلار، شامل 10 میلیون دلار وام قابل بازپرداخت) برای ساخت یک سیستم گرمایشی در محل Hôpital de l’Enfant-Jésus با استفاده از بخار دریافت می کند. توسط زباله سوز شهرداری شهر تخلیه می شود. این پروژه انتشار گازهای گلخانه ای تولید شده توسط نیروگاه انرژی جدید را کاهش می دهد، کیفیت هوا را بهبود می بخشد، نیاز به آب آشامیدنی زباله سوز را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در انرژی برای بیمارستان می شود. از جمله مزایای این پروژه، کاهش 52 درصدی مصرف سوخت فسیلی و برق از شبکه، همراه با کاهش 94 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای در مقایسه با سناریوی پایه است.

Réemploi+، با مشارکت Régie des matières Résiduelles (RMR) du Lac-Saint-Jean، 400000 دلار برای اجرای یک پروژه آزمایشی دریافت می کند که به طور قابل توجهی انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد و بیش از 5000 تن زباله را از مراکز بوم گردی که توسط RMR در هر سال اداره می شود منحرف می کند. به جای رفتن به محل دفن زباله، اقلام قابل استفاده مجدد تعمیر و برای فروش در سه “فروشگاه سخت افزار مواد دوباره استفاده شده” در منطقه و به صورت آنلاین عرضه می شود. برای افرادی که نیاز به حمایت ویژه برای ورود به بازار کار از طریق این پروژه دارند، آموزش های مهارتی ارائه می شود.

در شهر ریویر دو لوپ 400,000 دلار برای اجرای یک پروژه آزمایشی برای افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب Rivière-du-Loup با استفاده از فناوری نوآورانه ای که در هیچ جای دیگر استان استفاده نشده است، دریافت می کند. این پروژه آزمایشی شامل آزمایش سیستم تصفیه در حداکثر شرایط جریانی است که برای 30 سال آینده پیش بینی شده است و آموزش و انتقال فناوری به کارکنان.

در شهرداری سنت هدویج 240200 دلار برای اجرای یک سیستم گرمایش بیوماس متمرکز برای رفع نیازهای گرمایشی سه ساختمان (تالار شهر، کلیسا و زیارتگاه و گاراژ/آتش نشانی شهرداری) دریافت می کند. با تغییر از نفت کوره به زیست توده جنگلی باقیمانده محلی (تراشه چوب)، شهرداری انتشار گازهای گلخانه ای خود را تا 97 درصد کاهش می دهد و از اقتصاد منطقه حمایت می کند.

در شهر کاندیاک 54750 دلار برای تکمیل یک مطالعه امکان سنجی در مورد اجرای یک حلقه بازیابی انرژی برای توزیع گرمایش و تهویه مطبوع بین قطره چکان ها (ساختمان های صنعتی) و گیرنده ها (ساختمان های شهرداری و مسکونی) در منطقه مرکز شهر Montcalm دریافت می کند.

در شهر دراموندویل 36160 دلار برای اجرای یک پروژه آزمایشی با مشارکت شهرداری منطقه ای شهرستان (RCM) دراموند برای بازیابی و بازیافت اقلام حجیم و زباله های CRD (ساخت و ساز، بازسازی، تخریب) از بخش های مسکونی و تجاری دریافت می کند. هدف این پروژه آزمایشی دستیابی به نرخ بازیافت 61 درصد از کل زباله های باقیمانده، کاهش ضایعات به میزان 2.5 درصد در طول پروژه آزمایشی و 5 درصد در طول اجرای کامل است.

در شهر Amqui 29900 دلار برای راه اندازی یک پروژه آزمایشی برای اطمینان از مدیریت پایدار آب طوفان در بخش Blais شهر، یک محله معمولی از خانه های خانوادگی واقع در شیب تند بالادست رودخانه Matapedia، دریافت می کند. این ابتکار مستلزم نصب مخزن ها و منهول ها، نوارهای فیلتر، مناطق نگهداری زیستی، باغ های چمن و باران است. هدف دستیابی به کاهش حداقل 80 درصد مواد جامد معلق و 80 درصد از حجم رواناب آب طوفان در همسایگی است.

در Conseil regional de l’environnement et du développement durable de l’Outaouais 23750 دلار برای انجام یک مطالعه امکان سنجی برای شناسایی عوامل تسهیل کننده، موانع و همچنین منافع شهروندان و سازمان ها در چهار شهرداری دریافت می کند.چلسی، کانتلی، لاپچه و وال-د-مونتس) در RCM Collines-de-l’Outaouais در اتخاذ گزینه های تحرک پایدار، از جمله به اشتراک گذاری وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی.

صندوق شهرداری سبز (GMF)، که توسط فدراسیون شهرداری های کانادا اداره می شود، از طریق وقف توسط دولت کانادا تامین می شود. GMF به دولت‌های محلی کمک می‌کند سریع‌تر به رویه‌های پایدار روی آورند. ترکیب منحصر به فرد آن از بودجه، منابع و آموزش ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد انعطاف پذیری و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را به شهرداری ها می دهد.

جزئیات پروژه ها در پس زمینه گنجانده شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.