کانادا و FCM از مسکن مقرون به صرفه با انرژی کارآمد حمایت می کنند

[ad_1] اتاوا، 30 نوامبر 2021 – سرمایه گذاری در جوامع برای دستیابی به اهداف کانادا حیاتی است – ایجاد شغل، دستیابی به اهداف زیست محیطی ما، و ایجاد جوامع مقرون به صرفه و قابل زندگی برای ساکنان. به همین دلیل است که دولت کانادا و فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) در حال سرمایه گذاری در

کد خبر : 136468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
کانادا و FCM از مسکن مقرون به صرفه با انرژی کارآمد حمایت می کنند

[ad_1]

اتاوا، 30 نوامبر 2021 – سرمایه گذاری در جوامع برای دستیابی به اهداف کانادا حیاتی است – ایجاد شغل، دستیابی به اهداف زیست محیطی ما، و ایجاد جوامع مقرون به صرفه و قابل زندگی برای ساکنان. به همین دلیل است که دولت کانادا و فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) در حال سرمایه گذاری در جوامع هستند تا مسکن پایدار و مقرون به صرفه برای ساکنان فراهم کنند.

با پیر شدن موجودی مسکن، افزایش هزینه های انرژی و افزایش تقاضا برای مسکن ارزان قیمت، شهرداری ها و تامین کنندگان مسکن ارزان قیمت با چالش های مهمی روبرو هستند. طرح مسکن مقرون به صرفه پایدار (SAH) FCM که با مشارکت دولت کانادا ایجاد شده است، به ارائه دهندگان مسکن کمک می کند تا واحدهای موجود را برای عملکرد انرژی بالاتر یا ساخت مسکن جدید مقرون به صرفه با استانداردهای خالص صفر، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حمایت از شهرداری ها در دستیابی به اهداف گسترده تر، بازسازی کنند. اهداف طرح تغییر اقلیم

ابتکار SAH در حال سرمایه گذاری 1,701,030 دلاری در 16 طرح، مطالعه و پروژه آزمایشی برای حمایت از ساخت و یا مقاوم سازی 16753 واحد در جوامع در سراسر کانادا است.

  • در ونکوور، بریتیش کلمبیا، بنیاد خانه های اجتماعی برایتساید 175000 دلار برای تأیید استفاده هدفمند انرژی در توسعه مجدد یک سایت به یک ساختمان مسکونی چند واحدی در دسترس تر که بیشتر به سالمندان خدمت می کند، دریافت می کند. همچنین در ونکوور، مرکز وحدت مسیحیت عملی یک کمک هزینه برنامه ریزی 25000 دلاری دریافت می کند تا فرصت هایی را برای توسعه مجدد یک سایت موجود به واحدهای اجاره ای مقرون به صرفه برای جامعه گسترده تر شناسایی کند.
  • در انجمن مسکن دنمن در منطقه منطقه ای دره کومکس، 25000 دلار برای توسعه طرحی برای مسکن مقرون به صرفه انرژی کارآمد در جزیره دنمن، بریتیش کلمبیا دریافت می کند.
  • در Cariboo Park Home Society 15860 دلار برای طرحی برای مسکن سالمندان مقرون به صرفه آماده با انرژی صفر خالص در دریاچه ویلیامز، بریتیش کلمبیا دریافت می کند.
  • شرکت مسکن هریتیج اسپرینگفیلد 25,000 دلار برای طرحی با هدف کاهش بهره وری انرژی در یک مسکن جدید 54 واحدی مقرون به صرفه در دوگالد، مانیتوبا دریافت می کند.
  • انجمن سرمایه گذاری های مثبت 25000 دلار برای توسعه یک طرح جامع انرژی برای ساختمان شش طبقه جدید پیشنهادی خود با کاربری مختلط با 45 واحد مسکونی مقرون به صرفه در دارتموث، نوا اسکوشیا دریافت می کند.
  • مرکز درمان ژان توید (Palmerston House) در شهر تورنتو 77870 دلار برای بررسی احتمالات بازسازی و ساخت جدید برای گسترش و بهبود سبد مسکن خود به 15 واحد دریافت می کند.
  • در شهرداری منطقه ای پیل در انتاریو 175000 دلار دریافت می کند تا امکان سنجی بازسازی با کربن صفر یک تسهیلات چند مسکونی مسکن مقرون به صرفه در Peel – Weavers Hill را مطالعه کند.
  • شرکت مسکن اجتماعی تورنتو دو کمک هزینه 128800 دلاری هر کدام برای ممیزی انرژی به منظور ارتقای مجموعه ساختمان های قدیمی خود دریافت می کند.
  • Wellesley Central Residence Inc. 25000 دلار برای طرحی برای بازسازی یک ساختمان 112 واحدی 100% با اجاره به درآمد در تورنتو، انتاریو دریافت می کند.
  • مسکن توس، در تورنتو، نیومارکت، اوشاوا و لندن، انتاریو، 25000 دلار برای تجزیه و تحلیل ابزار در سراسر مجموعه و مطالعه معیار و مشارکت سهامداران دریافت می کند.
  • آپارتمان دختران و پسران پادشاه گنجانده شده است 24000 دلار برای طرح بازسازی انرژی عمیق در شهر اتاوا، انتاریو دریافت می کند.
  • بالا بردن سقف Chez Toit 175000 دلار برای یک مطالعه امکان سنجی برای شناسایی نیازمندی های موسسه خانه غیرفعال EnergyPHit یا برنامه ساختمان کم انرژی برای مقاوم سازی ساختمان 40 واحدی در شهر اوریلیا، انتاریو دریافت می کند.
  • در کینگستون، انتاریو، شرکت کینگستون تعاونی هومز 150700 دلار برای مطالعه امکان سنجی اجرای اقدامات صرفه جویی انرژی آماده صفر خالص دریافت می کند.
  • در Fiducie foncière communautaire Québec 500,000 دلار برای اجرای آزمایشی اقدامات بهره وری انرژی در تعاونی Dorimène در شهر کبک، کبک دریافت می کند. آنها علاوه بر استفاده از اقدامات مرسوم تر، گرما را از مزرعه شهری در محل بازیابی می کنند، آن را در چاه های زمین گرمایی ذخیره می کنند و از گیاه پالایی برای بهبود کیفیت هوا استفاده می کنند.

دولت کانادا طرح 300 میلیون دلاری مسکن مقرون به صرفه پایدار را به عنوان بخشی از توسعه 950 میلیون دلاری صندوق شهرداری سبز FCM (GMF) در بودجه 2019 اهدا کرد. طرح SAH به ارائه دهندگان شهری، سازمان های غیرانتفاعی یا تعاونی های مسکن کمک می کند. با کمک های بلاعوض، وام ها، و منابع ظرفیت سازی برای حمایت از استانداردهای جاه طلبانه بهره وری انرژی در ساخت و ساز و مقاوم سازی مسکن های مقرون به صرفه. ابتکار SAH در اولین سال تأمین مالی خود، در سال‌های 2020-2021، بودجه 33 پروژه را که بیش از 3000 واحد را نمایندگی می‌کنند، تأیید کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.