کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع انتاریو حمایت می کنند

[ad_1] اتاوا، 2 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند. به همین دلیل است که دولت کانادا ۹۹۷۱۲۳ دلار در ۲۱ جامعه انتاریو

کد خبر : 201644
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع انتاریو حمایت می کنند

[ad_1]

اتاوا، 2 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند.

به همین دلیل است که دولت کانادا ۹۹۷۱۲۳ دلار در ۲۱ جامعه انتاریو از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) که توسط فدراسیون شهرداری‌های کانادا (FCM) ارائه می‌شود، سرمایه‌گذاری می‌کند. این ابتکارات به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهرستان Mattice-Val Côté یک برنامه مدیریت دارایی ایجاد و نرم افزار مدیریت دارایی شهر را پیاده سازی خواهد کرد. توسعه و پیاده‌سازی این نرم‌افزار به شهرک اجازه می‌دهد تا درک پیشرفته‌ای از عملکرد دارایی‌ها به دست آورد و به طور مؤثر برای نگهداری آینده بر اساس تصمیمات مبتنی بر داده برنامه‌ریزی کند.
  • در شهرداری گوردون/جزیره باری نرم افزار مدیریت دارایی را پیاده سازی خواهد کرد و برنامه مدیریت دارایی را که مطابق با مقررات استانی باشد، تهیه خواهد کرد. توسعه یک برنامه مدیریت دارایی در افزایش درک کلی از برنامه مدیریت دارایی و داده های دارایی بسیار مهم خواهد بود. علاوه بر این، پیاده سازی نرم افزار مدیریت دارایی یک قطعه حیاتی در ادامه پیشبرد داده های دارایی خواهد بود.
  • در شهر کیچنر توسعه کلی برنامه زیرساخت تسهیلات را ادامه خواهد داد. این پروژه یک گزارش وضعیت زیرساخت تسهیلات و یک برنامه مدیریت دارایی برای تأسیسات کیچنر برای مطابقت با مقررات استانی در سال‌های 2023 و 2024 ارائه می‌کند. سپس اجرای نقشه راه جامع‌تر، با استفاده از چارچوب تکمیل شده در مرحله طرح مدیریت دارایی، دنبال می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد 21 ابتکار را می توان در پس زمینه یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.