کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع نیوفاندلند و لابرادور حمایت می کنند

[ad_1] اتاوا، 10 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند. به همین دلیل است که دولت کانادا 125600 دلار در سه جامعه نیوفاندلند

کد خبر : 205123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع نیوفاندلند و لابرادور حمایت می کنند

[ad_1]

اتاوا، 10 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند.

به همین دلیل است که دولت کانادا 125600 دلار در سه جامعه نیوفاندلند و لابرادور از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) که توسط فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) ارائه می شود، سرمایه گذاری می کند. این ابتکارات به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهر نیو وس والی فهرستی از دارایی های عمده شهر تهیه خواهد کرد. گزارش‌های وضعیت زیرساخت برای جمع‌بندی و ارائه اطلاعات در قالبی مناسب برای شورا و عموم تهیه می‌شود. پروژه های نوسازی و جایگزینی از طریق فرآیند ارزیابی ریسک شامل شورا و کارکنان برای حمایت از یک برنامه سرمایه اولیه اولویت بندی خواهند شد. شورا و کارکنان همچنین در یک جلسه آموزشی شرکت خواهند کرد که یک مرور کلی از مفاهیم و مزایای مدیریت دارایی ارائه می دهد و یک خط مشی برای هدایت تصمیمات پیرامون تجدید و جایگزینی زیرساخت ها تهیه می کند.
  • در شهر بازوی رابرت یک ابتکار مدیریت دارایی سه مرحله ای را اجرا خواهد کرد. فاز 1 شامل ایجاد یک ثبت دارایی برای دارایی های زیرساخت ثابت (شامل سیستم های آب/فاضلاب، جاده ها، مسیرها/پارک ها، ساختمان ها و ناوگان) و استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی است. فاز 2 شامل اولویت بندی ثبت دارایی از نظر پیامد شکست و احتمال شکست است. فاز 3 شامل برنامه ریزی سرمایه و سیاست است و با یک کارگاه آموزشی برای شورا و کارکنان به پایان می رسد.
  • در شهر ساندرینگام یک برنامه مدیریت دارایی برای جمع آوری داده ها، ارزیابی نیازها و تعیین اولویت ها، سیاست ها و استراتژی ها ایجاد خواهد کرد. این شهر یک گزارش ارزیابی وضعیت برای همه دارایی های فعلی شهر تهیه می کند، یک کمیته مدیریت دارایی تشکیل می دهد، یک برنامه سرمایه پنج ساله تهیه می کند و یک کارگاه آموزشی برای کارکنان و شورا برای ارائه پروژه ها برگزار می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.