کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع مانیتوبا حمایت می کنند

[ad_1] اتاوا، 6 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند. به همین دلیل است که دولت کانادا ۲۷۲۲۲۸ دلار در هفت جامعه منیتوبا

کد خبر : 203423
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۴۰
کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع مانیتوبا حمایت می کنند

[ad_1]

اتاوا، 6 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند.

به همین دلیل است که دولت کانادا ۲۷۲۲۲۸ دلار در هفت جامعه منیتوبا از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) که توسط فدراسیون شهرداری‌های کانادا (FCM) ارائه می‌شود، سرمایه‌گذاری می‌کند. این ابتکارات به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهر وینکلر بر مدیریت دارایی در چندین حوزه کلیدی از جمله آب، فاضلاب، آب طوفان و حمل و نقل استوار خواهد شد. این پروژه مدیریت دارایی را با گنجاندن چندین کلاس دارایی اصلی دیگر از جمله ساختمان ها، پارک ها و تفریحات، وسایل نقلیه و تجهیزات گسترش می دهد. دامنه این پروژه شامل انجام جمع آوری داده ها، تسهیل در توسعه برنامه های مدیریت دارایی، بررسی طرح های موجود، همکاری بین ادارات شهرستان برای تلفیق اطلاعات کلیدی برنامه ریزی، و برگزاری کارگاه های آموزشی و ساختمانی برای شورا، رهبری اجرایی، مدیران و سایر کارکنان است. . این پروژه شهر را در موقعیت بهتری برای اتخاذ تصمیمات جامع در مورد تمامی خدمات قرار می دهد.
  • در شهرداری روستایی التون یک برنامه مدیریت دارایی برای استفاده در آینده، به ویژه برای پشتیبانی مهندسی برای توسعه استانداردی برای تعمیر و نگهداری جاده ها ایجاد خواهد کرد.
  • در شهرداری ریوردیل یک رویکرد رسمی مدیریت دارایی ایجاد خواهد کرد. دستاورد اصلی این پروژه شامل توسعه یک چارچوب مدیریت دارایی تلفیقی (سیاست مدیریت دارایی، استراتژی، نقشه راه و برنامه) برای اطلاع رسانی تصمیمات سرمایه گذاری زیرساخت است. این چارچوب از داده های دارایی متمرکز استفاده می کند و کارکنان شهرداری بر اساس اصول مناسب برای اجرای برنامه آموزش خواهند دید.

اطلاعات بیشتر در مورد هفت ابتکار را می توان در پیش زمینه یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.