کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع نیوبرانزویک حمایت می کنند

[ad_1] اتاوا، 5 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند. به همین دلیل است که دولت کانادا 163530 دلار در چهار جامعه نیوبرانزویک

کد خبر : 202874
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
کانادا و FCM از تقویت مدیریت دارایی در جوامع نیوبرانزویک حمایت می کنند

[ad_1]

اتاوا، 5 مه 2022– مدیریت موثر زیرساخت های شهرداری برای رقابت اقتصادی کانادا حیاتی است. شهرداری ها در هر اندازه به شیوه های مدیریت دارایی مناسب برای ایجاد و حفظ جوامع انعطاف پذیر و پایدار برای همه کانادایی ها نیاز دارند.

به همین دلیل است که دولت کانادا 163530 دلار در چهار جامعه نیوبرانزویک از طریق برنامه مدیریت دارایی شهرداری (MAMP) که توسط فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM) ارائه می شود، سرمایه گذاری می کند. این ابتکارات به جوامع کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده در مورد زیرساخت های کلیدی بگیرند و عملکرد زیرساخت بلندمدت را تضمین کنند.

با کمک مالی MAMP:

  • در شهر ساکویل نرم افزار Citywide Maintenance Manager را پیاده سازی خواهد کرد و تحت آموزش هایی قرار خواهد گرفت که به شهر اجازه می دهد تا درک پیشرفته ای از عملکرد دارایی ها به دست آورد و به طور موثر برای تعمیر و نگهداری آینده برنامه ریزی کند. پیاده‌سازی نرم‌افزار و آموزش سیستم‌ها یک قطعه حیاتی در ادامه پیشبرد داده‌های دارایی خواهد بود و امکان مشارکت بیشتر کارکنان در سراسر سازمان در برنامه‌ریزی دارایی را فراهم می‌کند. شهرداری ریوردیل نیاز به توسعه یک رویکرد رسمی مدیریت دارایی را تشخیص داده است. دستاورد اصلی این پروژه شامل توسعه یک چارچوب مدیریت دارایی تلفیقی (سیاست مدیریت دارایی، استراتژی، نقشه راه و برنامه) برای اطلاع رسانی تصمیمات سرمایه گذاری زیرساخت است. این چارچوب از داده های دارایی متمرکز استفاده می کند و کارکنان بر اساس اصول مناسب برای اجرای برنامه آموزش خواهند دید.
  • در شهر سنت کوئنتین یک پایگاه داده اصلی توسعه یافته و فرآیندهای داخلی خود را بهبود می بخشد تا امکان برنامه ریزی و مدیریت بهتر شاخص های عملکرد مرتبط با دارایی های خود را فراهم کند. فعالیت ها شامل آموزش کارمندان و کارهای فنی خواهد بود که منجر به اجرای یک موجودی دائمی می شود و به شهرداری امکان می دهد الزامات استانی را برآورده کند.
  • در شهرداری دو مرز مدیریت دارایی را در عملیات خود گنجانده، طرحی را برای استانداردسازی رویکرد خود در تعمیر جاده ها پیش نویس می کند و یک تیم مدیریت دارایی را برای اطلاع رسانی در تصمیم گیری ایجاد می کند.
  • در شهرداری منطقه ای Tracadie فهرستی از دارایی‌های اصلی شامل دارایی‌های خطی، ساختمان‌ها/سازه‌ها و ناوگان را تکمیل و ادغام می‌کند. موجودی شامل داده های ویژگی مانند سن، شرایط و مواد خواهد بود. اطلاعات در قالب صفحه گسترده و همچنین یک سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) راه اندازی خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.