کانادا و یوکان در تولید انرژی مطمئن تر و کارآمدتر در شهر داوسون سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] داوسون سیتی ، 12 آگوست 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. دولت های کانادا و یوکن در کنار هم تلاش می کنند تا زیرساخت های جامعه برای خانواده ها ، مشاغل و جوامع امن و قابل اعتماد باشد ، در

کد خبر : 93621
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کانادا و یوکان در تولید انرژی مطمئن تر و کارآمدتر در شهر داوسون سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

داوسون سیتی ، 12 آگوست 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. دولت های کانادا و یوکن در کنار هم تلاش می کنند تا زیرساخت های جامعه برای خانواده ها ، مشاغل و جوامع امن و قابل اعتماد باشد ، در حالی که به آینده نگاه می کنند تا ببینند در این زمان های بی سابقه چه کارهایی می توان انجام داد.

امروز ، لری باگنل ، دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا) و نماینده پارلمان یوکان ؛ دانیل وندال ، وزیر امور خارجه فدرال ؛ ریچارد موستین ، وزیر خدمات اجتماعی یوکان ؛ جکی اولسون ، رئیس سازمان توسعه Klondike (KDO) ؛ و پرستش وی وین پوتوروکا ، شهردار داوسون سیتی ، اعلام کرد که از بودجه مشترک برای ساخت یک پروژه انرژی خورشیدی در شهر داوسون حمایت می کند.

دولت کانادا 486،000 دلار در این پروژه از طریق صندوق انرژی قطب شمال و 105،000 دلار از طریق برنامه REACHE شمال سرمایه گذاری می کند ، در حالی که دولت یوکون 71،500 دلار سرمایه گذاری می کند. سازمان توسعه کلوندایک 101،949 دلار به این پروژه و شهر داوسون 11،500 دلار کمک می کند.

از طریق این پروژه ، سازمان توسعه کلوندایک پروژه برق خورشیدی را در محل دفن زباله قبلی شهر احداث می کند. هدف این پروژه جبران ردپای کربن جامعه از طریق تولید انرژی تجدیدپذیر است.

پس از اتمام ، انتظار می رود این پروژه سالانه 280 مگاوات ساعت انرژی در داوسون سیتی تولید کند و 91.6 تن گازهای گلخانه ای سالانه جبران کند و در نتیجه وابستگی به کارخانه تولید گازوئیل داوسون سیتی را کاهش دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.