کانادا و نیوفاندلند و لابرادور قصد خود را برای گسترش اختیارات رژیم انرژی فراساحلی برای حمایت از گذار به یک اقتصاد پاک و ایجاد مشاغل پایدار اعلام کردند.

[ad_1] 5 آوریل 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا رویکرد کانادا برای ایجاد مشاغل پایدار شامل شناسایی و پیگیری فرصت‌هایی برای تحول اقتصادی منطقه‌ای است که منجر به رشد اقتصادی پایدار سازگار با اقتصاد خالص صفر می‌شود. دولت کانادا با شرکای خود در سراسر کشور برای ایجاد یک اقتصاد پاک، پیشبرد آشتی

کد خبر : 188740
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۲
کانادا و نیوفاندلند و لابرادور قصد خود را برای گسترش اختیارات رژیم انرژی فراساحلی برای حمایت از گذار به یک اقتصاد پاک و ایجاد مشاغل پایدار اعلام کردند.

[ad_1]

5 آوریل 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا

رویکرد کانادا برای ایجاد مشاغل پایدار شامل شناسایی و پیگیری فرصت‌هایی برای تحول اقتصادی منطقه‌ای است که منجر به رشد اقتصادی پایدار سازگار با اقتصاد خالص صفر می‌شود. دولت کانادا با شرکای خود در سراسر کشور برای ایجاد یک اقتصاد پاک، پیشبرد آشتی اقتصادی، حمایت از بخش انرژی و تضمین یک گذار عادلانه که مشاغل پایدار و طبقه متوسط ​​را برای مردم و جوامع در هر استان و منطقه ای ایجاد می کند، کار می کند.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا، و آقای اندرو پارسونز، وزیر صنعت، انرژی و فناوری نیوفاندلند و لابرادور، مشترکاً قصد خود را برای تسهیل گذار به اقتصاد پاک و ایجاد مشاغل پایدار از طریق تجدید و گسترش اعلام کردند. دستور رژیم انرژی فراساحلی کانادا-نیوفاندلند و لابرادور. هر دو دولت همچنین متعهد شدند که حذف یارانه‌های سوخت‌های فسیلی، از جمله برای بخش انرژی فراساحلی را تسریع بخشند.

برای پرداختن به فرصت‌های نوظهور و بهره‌برداری از آنها، دو دولت توافق کرده‌اند که در جهت مدرن‌سازی هیئت نفتی فراساحلی کانادا-نیوفاندلند و لابرادور (C-NLOPB) کار کنند که وظیفه خود را برای گنجاندن مقررات توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر فراساحلی در کانادا-نیوفاندلند گسترش می‌دهد. و مناطق فراساحلی لابرادور، مانند باد دریایی و هیدروژن پاک. نوسازی C-NLOPB با تعهدات هر دو دولت برای تنوع بخشیدن به اقتصادشان سازگار است و شامل قصد پیشروی با تغییر نام هیئت مدیره به هیئت انرژی دریایی کانادا-نیوفاندلند و لابرادور (C-NLOEB) است تا منعکس کننده وظایف جدید آن باشد.

برای اجرای این تغییرات، دولت کانادا در نظر دارد قانون اجرای توافق آتلانتیک کانادا-نیوفاندلند و لابرادور را اصلاح کند و دولت نیوفاندلند و لابرادور متعهد شده است که اصلاحات قانونی مشابهی را در مجلس مجمع استان ارائه کند.

C-NLOEB از تجربه نظارتی موجود، تخصص فنی و ظرفیت اداری استفاده خواهد کرد. هیئت مدیره جدید به نهاد نظارتی اصلی برای انرژی فراساحلی در مناطق دریایی کانادا-نیوفاندلند و لابرادور تبدیل خواهد شد و یک محیط نظارتی قابل پیش‌بینی و کارآمد ایجاد می‌کند و اعتماد سرمایه‌گذاران را در استقرار انرژی‌های تجدیدپذیر ارتقا می‌دهد.

دولت های کانادا و نیوفاندلند و لابرادور متعهد به ایجاد همسویی و قطعیت مقرراتی هستند به نحوی که به پروژه های تجدیدپذیر فراساحلی امکان تسریع در حرکت رو به جلو در حمایت از انتقال انرژی پاک را می دهد. بنابراین، هر دو دولت با هم کار خواهند کرد تا تنظیماتی را در رژیم نظارتی برای این پروژه‌ها در نظر بگیرند تا تا حد امکان کارآمد پیش بروند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که بررسی‌های نظارتی دقیق و مؤثر هستند.

از آنجایی که دولت نیوفاندلند و لابرادور به توسعه استراتژی خود برای رشد اقتصادی و ایجاد شغل ادامه می دهد، متعهد به انجام اقدامات تعیین شده در برنامه اقدام استانی تغییر اقلیم، پیشبرد برق رسانی و نوآوری، و اجرای طرح انرژی های تجدیدپذیر خود برای پیشرفت بیشتر است. انتقال به منابع انرژی تجدید پذیر بیشتر این کار به خوبی در حال انجام است و با نظرات عموم مردم، رهبران صنعت و تجارت، سازمان های جامعه مدنی، گروه های بومی و شورای مشورتی نیوفاندلند و لابرادور Net-Zero که در دسامبر 2021 اعلام شد، اطلاع رسانی خواهد شد.

در حمایت بیشتر از این کار، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا در حال آغاز ارزیابی منطقه ای تحت قانون ارزیابی تاثیر برای انرژی باد در نیوفاندلند و سواحل لابرادور است. این ارزیابی منطقه ای با مشورت C-NLOPB انجام می شود و به ارائه اطمینان و وضوح طولانی مدت نظارتی برای سرمایه گذاران کمک می کند.

علاوه بر این، منابع طبیعی کانادا یک فرآیند منطقه ای را برای همکاری با استان ها و مناطق، از جمله نیوفاندلند و لابرادور، شرکای بومی و بخش خصوصی برای ایجاد استراتژی های اقتصادی مبتنی بر مکان که ایجاد مشاغل پایدار از طریق انتقال انرژی پاک را تسهیل می کند، آغاز خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.