کانادا و نیوفاندلند و لابرادور برگه‌های دوره بازسازی مالی را برای پروژه‌های چرچیل پایین امضا می‌کنند

[ad_1] 14 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا دولت کانادا متعهد به آینده ای سالم و پاک و اقتصادی است که برای همه کارساز باشد. پروژه های چرچیل پایین به طور موثری به تلاش های منطقه ای برق رسانی و کربن زدایی در اقیانوس اطلس کانادا کمک خواهد کرد. حمایت از این پروژه و

کد خبر : 169217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کانادا و نیوفاندلند و لابرادور برگه‌های دوره بازسازی مالی را برای پروژه‌های چرچیل پایین امضا می‌کنند

[ad_1]

14 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

دولت کانادا متعهد به آینده ای سالم و پاک و اقتصادی است که برای همه کارساز باشد. پروژه های چرچیل پایین به طور موثری به تلاش های منطقه ای برق رسانی و کربن زدایی در اقیانوس اطلس کانادا کمک خواهد کرد. حمایت از این پروژه و سایر پروژه‌های مشابه، بخشی از برنامه کانادا برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و در عین حال تضمین رقابت اقتصادی و رفاه بلندمدت است.

به همین منظور، وزیر کار، محترم سیموس اوریگان. به نمایندگی از وزیر منابع طبیعی، جناب جاناتان ویلکینسون؛ با همراهی وزیر توسعه اقتصادی روستایی، محترم Gudie Hutchings؛ وزیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی و وزیر پارلمانی وزیر امور شمال، ایوون جونز، اعلام کردند که دولت کانادا و دولت نیوفاندلند و لابرادور با یک برگه دوره ای برای ضمانت وام یک میلیارد دلاری فدرال به توافق رسیده اند. دارایی‌های انتقال آبشار ماسکرات و لابرادور و برگه‌ای مربوط به سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری لابرادور-آیلند لینک.

برگه‌های اصطلاح گام بعدی کلیدی در اجرای توافق اصولی است که توسط نخست‌وزیر ترودو، وزیر اوریگان و اندرو فیوری، نخست‌وزیر نیوفاندلند و لابرادور در جولای 2021 در مورد بازسازی مالی پروژه‌های چرچیل پایین اعلام شد. تجدید ساختار مالی پروژه ها را در یک بستر مالی مناسب به نفع همه مردم نیوفاندلند و لابرادوری ها قرار می دهد.

دولت فدرال از نزدیک با دولت نیوفاندلند و لابرادور و نالکور انرژی همکاری می کند تا در اسرع وقت تجدید ساختار مالی مندرج در برگه های دوره را اجرا کند. دولت کانادا اذعان دارد که Innu Nation و دولت نیوفاندلند و لابرادور متعهد به همکاری مستمر در پروژه‌ها هستند و تشویق می‌شود که ببیند دو طرف با یک روند گفتگوی تسهیل شده موافقت کرده‌اند.

طرح‌های انرژی پاک مانند پروژه‌های چرچیل پایین به نیوفاندلند و لابرادور، آتلانتیک کانادا و کل کشور کمک می‌کند تا با تغییرات آب‌وهوایی مبارزه کنند و انرژی زغال‌سنگ را کنار بگذارند و در عین حال شغل ایجاد کنند و یک اقتصاد قوی و مقاوم ایجاد کنند. دولت کانادا متعهد به همکاری با استان ها، مناطق و مردم بومی برای ساختن آینده ای سالم و پاک و اقتصادی است که برای همه کار می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.