کانادا و نیوفاندلند و لابرادور با هم در مناطق حفاظت شده در خشکی و دریا کار می کنند

[ad_1] حفظ و احیای طبیعت برای تلاش های کانادا برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی حیاتی است. حفاظت از تنوع زیستی و گونه های در معرض خطر؛ و یک اقتصاد قوی و پایدار را بازسازی کنید. دولت‌های کانادا، نیوفاندلند و لابرادور متعهد شده‌اند که برای تسریع ایجاد مناطق حفاظت‌شده جدید در این استان همکاری

کد خبر : 189374
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
کانادا و نیوفاندلند و لابرادور با هم در مناطق حفاظت شده در خشکی و دریا کار می کنند

[ad_1]

حفظ و احیای طبیعت برای تلاش های کانادا برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی حیاتی است. حفاظت از تنوع زیستی و گونه های در معرض خطر؛ و یک اقتصاد قوی و پایدار را بازسازی کنید. دولت‌های کانادا، نیوفاندلند و لابرادور متعهد شده‌اند که برای تسریع ایجاد مناطق حفاظت‌شده جدید در این استان همکاری کنند.

دولت کانادا متعهد شده است که تا سال 2025 از 25 درصد از زمین ها و اقیانوس ها محافظت کند در حالی که تا سال 2030 روی 30 درصد کار می کند. از دسامبر 2021، حدود 13.5 درصد از مناطق زمینی و تقریباً 14 درصد از مناطق اقیانوسی در کانادا حفاظت یا حفاظت شده اند.

کانادا پیشرفت فوق العاده ای در حفاظت از اقیانوس ها داشته است و از حدود 0.9 درصد حفاظت در سال 2015 به مجموع کنونی تقریباً 14 درصد رسیده است. بر اساس بودجه 2021، دولت کانادا سرمایه گذاری تاریخی برای حفاظت از سلامت اقیانوس ها انجام داد که شامل 976.8 میلیون دلار بودجه در طول پنج سال می شود.

در زمینی نیز پیشرفت هایی حاصل شده است. بین سال های 2015 تا دسامبر 2021، کانادا 290000 کیلومتر را محافظت کرد.2 از خشکی و آب های داخلی، مساحتی معادل تقریباً نصف وسعت مانیتوبا. برای رسیدن به هدف 25 درصدی تا سال 2025، باید 1 میلیون کیلومتر اضافی صرفه جویی کنیم.2 زمین، یا منطقه ای تقریباً به اندازه بریتیش کلمبیا. در سال 2021، دولت کانادا 4.1 میلیارد دلار برای حفاظت از طبیعت متعهد شد، از جمله 2.3 میلیارد دلار اضافی در طول پنج سال برای میراث پیشرفته طبیعت کانادا برای ادامه حمایت از اقدامات حفاظت از طبیعت در سراسر کشور، از جمله رهبری بومی در حفاظت.

کانادا بیش از 243000 کیلومتر خط ساحلی در امتداد سه اقیانوس و 9500 کیلومتر دیگر در امتداد دریاچه‌های بزرگ دارد که طولانی‌ترین خط ساحلی جهان است. اکوسیستم های دریایی وسیع در این سواحل متنوع، مولد و گرانبها هستند. کانادا به عنوان یک کشور دریایی که جغرافیا، فرهنگ و تاریخ آن توسط این میراث دریایی شکل گرفته است، وظیفه دارد از این میراث دریایی برای نسل‌های حال و آینده محافظت کند.

مناطق حفاظت شده دریایی ملی (NMCAs) برای حفاظت از نمونه های نماینده مناطق دریایی در کانادا به نفع، آموزش و لذت کانادایی ها و جهان ایجاد و مدیریت می شوند.

دولت کانادا متعهد به همکاری با استان ها، مناطق و مردم بومی برای گسترش شبکه مناطق حفاظت شده برای حفاظت بیشتر از گونه های بومی و زیستگاه های آنها است. علاوه بر این، ایجاد مناطق بومی حفاظت شده و حفاظت شده به کانادا کمک می کند تا با تغییرات آب و هوایی سازگار شود و به تعهدات خود برای حفاظت از طبیعت، فرهنگ و تنوع زیستی عمل کند.

ایجاد مناطق حفاظت شده جدید در نیوفاندلند و لابرادور تا حدودی از طریق 460 میلیون دلار اضافی طی پنج سال که در نوامبر گذشته برای حفاظت و گسترش بیست و دو منطقه ملی حیات وحش کانادا و ایجاد ده پارک ملی جدید، 10 دریای ملی جدید اعلام شد، تامین می شود. مناطق حفاظت شده، و چهار منطقه جدید حفاظتی دریایی آب شیرین.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.