کانادا و نیوبرانزویک در زیرساخت های تامین آب سرمایه گذاری می کنند تا به حذف و جلوگیری از توصیه های مربوط به آب جوش در جوامع روستایی کمک کنند.

[ad_1] سنت هیلر و تاید هد، نیوبرانزویک، 4 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های آب – زیرساخت‌های قوی برای ایجاد جوامع قوی‌تر کلیدی است. سرمایه گذاری در خدمات آب ایمن تر و کارآمدتر به حفظ سلامت، سبز و پایدار جوامع ما کمک می کند. به همین دلیل است که دولت کانادا بیش

کد خبر : 165140
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
کانادا و نیوبرانزویک در زیرساخت های تامین آب سرمایه گذاری می کنند تا به حذف و جلوگیری از توصیه های مربوط به آب جوش در جوامع روستایی کمک کنند.

[ad_1]

سنت هیلر و تاید هد، نیوبرانزویک، 4 فوریه 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های آب – زیرساخت‌های قوی برای ایجاد جوامع قوی‌تر کلیدی است. سرمایه گذاری در خدمات آب ایمن تر و کارآمدتر به حفظ سلامت، سبز و پایدار جوامع ما کمک می کند.

به همین دلیل است که دولت کانادا بیش از 2.2 میلیون دلار برای ارتقای زیرساخت های تامین آب در دو جامعه روستایی نیوبرانزویک از طریق جریان زیرساخت سبز (GIS) سرمایه گذاری می کند. همانطور که کانادا به سمت بهبودی قوی پیش می رود، این پروژه ها به جوامع کمک می کند تا مکان های عالی برای زندگی، کار و بازی باقی بمانند و عملکرد زیرساخت های طولانی مدت را تضمین کنند.

با تامین مالی از GIS:

  • روستای سنت هیلر با حفر 3-4 حلقه چاه اکتشافی، ساخت 1-3 حلقه چاه جدید و حفاری زمین به منظور اتصال چاه های جدید به ایستگاه پمپاژ موجود، از دسترسی بیشتر به آب آشامیدنی بهره مند خواهد شد. پس از تکمیل، این پروژه به جامعه اجازه می دهد تا نیازهای مصرف آب را برآورده کند و به حذف توصیه نامه آب جوش کمک کند.
  • دهکده تاید هد شاهد ارتقاء چندین صد متر خط آب آشامیدنی، خط فاضلاب بهداشتی و خط فاضلاب طوفان در امتداد یک جاده اصلی خواهد بود تا به حفاظت از منبع آب و تامین آب آشامیدنی با کیفیت بالاتر برای ساکنان کمک کند.
  • ساکنان تاید هد همچنین از جایگزینی مخزن آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد که ظرفیت ذخیره سازی را تا 300000 گالن افزایش می دهد، چرخه پمپ آب را کاهش می دهد و حجم آب آماده مصرف را افزایش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.