کانادا و نوا اسکوشیا برای حمایت از انتقال به یک اقتصاد پاک و ایجاد مشاغل پایدار، تصمیم خود را برای گسترش اختیارات رژیم انرژی فراساحلی اعلام کردند.

[ad_1] 11 آوریل 2022 هالیفاکس، نوا اسکوشیا منابع طبیعی کانادا رویکرد کانادا برای ایجاد مشاغل پایدار شامل شناسایی و پیگیری فرصت‌هایی برای تحول اقتصادی منطقه‌ای است که منجر به رشد اقتصادی پایدار سازگار با اقتصاد خالص صفر می‌شود. دولت کانادا با شرکای خود در سراسر کشور برای ایجاد یک اقتصاد پاک، پیشبرد آشتی اقتصادی، حمایت

کد خبر : 191830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
کانادا و نوا اسکوشیا برای حمایت از انتقال به یک اقتصاد پاک و ایجاد مشاغل پایدار، تصمیم خود را برای گسترش اختیارات رژیم انرژی فراساحلی اعلام کردند.

[ad_1]

11 آوریل 2022 هالیفاکس، نوا اسکوشیا منابع طبیعی کانادا

رویکرد کانادا برای ایجاد مشاغل پایدار شامل شناسایی و پیگیری فرصت‌هایی برای تحول اقتصادی منطقه‌ای است که منجر به رشد اقتصادی پایدار سازگار با اقتصاد خالص صفر می‌شود. دولت کانادا با شرکای خود در سراسر کشور برای ایجاد یک اقتصاد پاک، پیشبرد آشتی اقتصادی، حمایت از بخش انرژی، و تضمین یک گذار عادلانه که مشاغل پایدار و طبقه متوسط ​​را برای مردم و جوامع در هر استان و منطقه ای ایجاد می کند، کار می کند.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا، و توری راشتون، وزیر منابع طبیعی و انرژی های تجدیدپذیر نوا اسکوشیا، مشترکاً قصد خود را برای تسهیل گذار به اقتصاد پاک و ایجاد مشاغل پایدار با تجدید و گسترش مأموریت اعلام کردند. رژیم انرژی فراساحلی کانادا-نووااسکوشیا. هر دو دولت همچنین متعهد شدند برای ایجاد یک بخش رقابتی و در سطح جهانی انرژی های تجدیدپذیر فراساحلی همکاری بیشتری داشته باشند و نوا اسکوشیا را برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در تولید باد دریایی و هیدروژن پاک قرار دهند.

برای پرداختن به فرصت‌های نوظهور و بهره‌برداری از آنها، دو دولت توافق کرده‌اند که در جهت مدرن‌سازی هیئت نفت فراساحلی کانادا-نوا اسکوشیا (CNSOPB) کار کنند که وظایف خود را گسترش می‌دهد تا مقررات توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر فراساحلی در مناطق فراساحلی کانادا-نوا اسکوشیا را شامل شود. . نوسازی CNSOPB با تعهدات هر دو دولت برای تنوع بخشیدن به اقتصادشان سازگار است و شامل قصد پیشروی با تغییر نام هیئت مدیره به هیئت انرژی فراساحلی کانادا نوا اسکوشیا (CNSOEB) است تا منعکس کننده مأموریت جدید آن باشد.

برای اجرای این تغییرات، دولت کانادا در نظر دارد قانون اجرای توافقنامه منابع نفتی فراساحلی کانادا-نوا اسکوشیا را اصلاح کند و دولت نوا اسکوشیا متعهد شده است که اصلاحات قانونی مشابهی را در مجلس مجمع استان ارائه کند.

CNSOPB از تجربیات قانونی موجود، تخصص فنی و ظرفیت اداری استفاده خواهد کرد. هیئت مدیره جدید به نهاد نظارتی اصلی برای انرژی فراساحلی در نواحی فراساحلی کانادا-نوا اسکوشیا تبدیل خواهد شد و یک محیط نظارتی قابل پیش‌بینی و کارآمد ایجاد می‌کند و اعتماد سرمایه‌گذاران را در استقرار انرژی‌های تجدیدپذیر ارتقا می‌دهد.

از آنجایی که کانادا و نوا اسکوشیا ظهور یک بخش رقابتی جهانی انرژی های تجدیدپذیر فراساحلی را تسهیل می کنند، هر دو دولت و CNSOEB توافق کرده اند که تمرکز اولیه تلاش های توسعه فراساحلی پروژه های انرژی تجدیدپذیر خواهد بود.

از آنجایی که دولت نوا اسکوشیا به توسعه استراتژی خود برای رشد اقتصادی و ایجاد شغل ادامه می دهد، متعهد به انجام اقدامات تعیین شده در برنامه اقدام استانی تغییر اقلیم، پیشبرد برق رسانی و نوآوری، و اجرای طرح برق تجدیدپذیر خود برای پیشبرد اهداف است. انتقال به منابع انرژی تجدید پذیر بیشتر این کار به خوبی در حال انجام است و با نظرات عموم مردم، رهبران صنعت و تجارت، سازمان‌های جامعه مدنی، گروه‌های بومی و میزگرد نوا اسکوشیا درباره محیط‌زیست و شکوفایی پایدار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دولت های کانادا و نوا اسکوشیا متعهد به ایجاد همسویی نظارتی و قطعیت هستند به گونه ای که به پروژه های تجدیدپذیر فراساحلی امکان تسریع در حرکت به جلو در حمایت از انتقال انرژی پاک را می دهد. بنابراین، هر دو دولت با هم کار خواهند کرد تا تنظیماتی را در رژیم نظارتی برای این پروژه‌ها در نظر بگیرند تا تا حد امکان کارآمدتر پیش بروند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که بررسی‌های نظارتی دقیق و مؤثر باقی می‌مانند.

در حمایت بیشتر از این کار، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، با مشارکت دولت نوا اسکوشیا، یک ارزیابی منطقه‌ای برای انرژی بادی فراساحلی در نوا اسکوشیا را آغاز خواهد کرد تا به ارائه قطعیت و وضوح طولانی مدت نظارتی برای سرمایه‌گذاران کمک کند. ، که با مشورت CNSOEB انجام خواهد شد.

علاوه بر این، منابع طبیعی کانادا یک فرآیند منطقه‌ای را برای همکاری با استان‌ها و مناطق، شرکای بومی و بخش خصوصی برای ایجاد استراتژی‌های اقتصادی مبتنی بر مکان که ایجاد مشاغل پایدار را از طریق انتقال انرژی پاک تسهیل می‌کند، آغاز خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.