کانادا و مانیتوبا در زیرساخت های آب آشامیدنی و جلوگیری از سیل سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] براندون ، مانیتوبا ، 13 اوت 2021-دولت های کانادا و مانیتوبا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای تامین نیازهای جوامع ، افزایش کیفیت زندگی و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند. امروز ، جیم کار محترم ، وزیر و نماینده ویژه در دشت ها

کد خبر : 91155
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
کانادا و مانیتوبا در زیرساخت های آب آشامیدنی و جلوگیری از سیل سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

براندون ، مانیتوبا ، 13 اوت 2021-دولت های کانادا و مانیتوبا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای تامین نیازهای جوامع ، افزایش کیفیت زندگی و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند.

امروز ، جیم کار محترم ، وزیر و نماینده ویژه در دشت ها ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و Reg Helwer محترم ، وزیر خدمات مرکزی ، بیش از 146.5 میلیون دلار بودجه مشترک برای یازده دلار اعلام کردند. پروژه هایی در سراسر مانیتوبا برای حمایت از زیرساخت های سبز. این پروژه ها زیرساخت های کلیدی آب و فاضلاب را احیا می کند ، همچنین دایک ها و سدها را برای نیازهای جامعه افزایش ، احیا و جایگزین می کند و این جوامع مانیتوبا را انعطاف پذیرتر می کند.

تاسیسات تصفیه آب براندون ارتقا و گسترش می یابد. این پروژه 115 میلیون دلاری به طور مشترک توسط دولت کانادا ، دولت مانیتوبا و شهر براندون تامین می شود. این پروژه شامل افزودن یک مرکز تصفیه غشایی است که به براندون کمک می کند تا الزامات کیفیت آب را برآورده و از آن فراتر رود و همچنین ظرفیت و افزونگی عملیاتی را افزایش دهد. افزودنیهای دیگر شامل آبگیر جدید ، لوله کشی حیاط و حوضچه تهویه است که باعث کاهش نگهداری و اطمینان از دسترسی ساکنان براندون به آب آشامیدنی سالم و قابل اطمینان در دهه های آینده می شود.

شهر تامپسون از بازسازی بیش از 13.8 کیلومتر لوله آب و بیش از 3.3 کیلومتر لوله فاضلاب سود خواهد برد. خطوط آب و فاضلاب رو به وخامت است و این پروژه بازسازی اطمینان می دهد که ساکنان تامپسون همچنان از آب آشامیدنی تمیز و سالم بهره مند خواهند شد. دولت کانادا بیش از 18.8 میلیون دلار به این پروژه کمک می کند. دولت مانیتوبا بیش از 15.6 میلیون دلار و شهر تامپسون بیش از 12.5 میلیون دلار کمک می کند.

پیست های سنت آدولف و سنت آگاته به سطح 1: 200 سال حفاظت از سیل ارتقا می یابند و ایمنی جوامع و مناطق اطراف را برای سالهای آینده تضمین می کنند. این پروژه شامل اقدامات تثبیت ساحل رودخانه است. دولت های فدرال و استانی بیش از 2.8 میلیون دلار به صورت مشترک به این دو پروژه کمک مالی می کنند.

دولت کانادا بیش از 78.6 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جریان زیرساخت سبز طرح سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کند. تامین مالی فدرال مشروط به برآوردن کامل الزامات ارزیابی زیست محیطی و مشورت با گروههای بومی است. دولت مانیتوبا بیش از 67.8 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند و کمک های دریافت کنندگان در پروژه های مربوطه بیش از 43.2 میلیون دلار است. دریافت کنندگان بودجه مسئول هرگونه هزینه اضافی پروژه هستند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.