کانادا و مانیتوبا بیش از 23 میلیون دلار در 15 پروژه زیربنایی فرهنگ و تفریح ​​در مناطق روستایی و شمالی مانیتوبا سرمایه گذاری می کنند.

براندون ، مانیتوبا ، 20 ژوئیه 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولتهای کانادا و مانیتوبا در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد و رفع نیازهای همه جوامع ، از جمله جوامع روستایی و دورافتاده ، به عنوان بهبودی از اثرات همه گیری COVID-19 کمک می کند. سرمایه گذاری برای ایجاد و ارتقاء

کد خبر : 97105
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کانادا و مانیتوبا بیش از 23 میلیون دلار در 15 پروژه زیربنایی فرهنگ و تفریح ​​در مناطق روستایی و شمالی مانیتوبا سرمایه گذاری می کنند.


براندون ، مانیتوبا ، 20 ژوئیه 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولتهای کانادا و مانیتوبا در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد و رفع نیازهای همه جوامع ، از جمله جوامع روستایی و دورافتاده ، به عنوان بهبودی از اثرات همه گیری COVID-19 کمک می کند. سرمایه گذاری برای ایجاد و ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و تفریحی این اطمینان را می دهد که مردم منیتوبان به خدمات و شبکه های مورد نیاز برای ارتباط متقابل ، به اشتراک گذاری تجربیات و ایجاد جوامع سالم ، فراگیر و پر جنب و جوش دسترسی دارند.

امروز ، تری دوگید ، دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (تنوع اقتصادی غربی کانادا) و وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا (آژانس آب کانادا) ، به نمایندگی از مریم مونسف ، وزیر امور زنان و جنسیت برابری و توسعه اقتصادی روستایی ، محترم Reg Helwer ، وزیر خدمات مرکزی و خانم کتی کاکس ، وزیر فرهنگ و میراث ورزشی ، از بودجه 15 پروژه زیربنایی فرهنگ و تفریح ​​در مناطق روستایی و شمالی مانیتوبا خبر دادند.

در براندون ، بودجه برای ساخت یک مجتمع ورزشی در فضای باز ، متشکل از 10 زمین فوتبال ، از جمله یک زمین به اندازه FIFA با روشنایی و سفیدکننده ، زمین های اضافی ساخته شده است که امکان استفاده از چندین ورزش مانند Ultimate Frisbee ، یک باشگاه با حمام و حمام را فراهم می کند. اتاق های تعویض ، گاراژ و پارکینگ تعمیر و نگهداری ، و همچنین فضای سبز برای رویدادها و پیک نیک.

Dood Cristall Family YMCA گسترش می یابد و شامل یک استودیو تناسب اندام جدید و فضاهای مناسب تناسب اندام ، برای ایجاد ظرفیت برای برنامه نویسی جوانان ، از جمله اردوهای تابستانی ، و تسهیل عضویت بیشتر و مشارکت جامعه می شود. این برنامه همچنین 34 فضای جدید برای مراقبت از کودکان را در بر می گیرد.

در فلین فلون ، بودجه یک مرکز آبی آبی جدید و مرکز تفریحی ایجاد می کند تا جایگزین تاسیسات قبلی شود ، که به دلیل نگرانی های ساختاری در سال 2020 بسته شد. تأسیسات جدید کارآمد انرژی باعث افزایش و بهبود برنامه های اجتماعی و فعالیتهای تفریحی می شود و ساکنان را به شنا ، آموزش و سالم ماندن ترغیب می کند.

دولت کانادا بیش از 13.6 میلیون دلار در 15 پروژه ای که امروز از طریق جریان زیرساخت های مناطق روستایی و شمالی برنامه زیرساخت سرمایه گذاری در کانادا اعلام شده است سرمایه گذاری می کند. برای پروژه هایی که نیاز به مشورت با گروه های بومی دارند ، تامین مشروط به رعایت الزامات مشاوره است. دولت مانیتوبا بیش از 9.5 میلیون دلار بودجه تأمین می کند. دریافت کنندگان پروژه همچنین تقریباً 14.6 میلیون دلار برای هزینه های پروژه مناسب برای پروژه های مربوطه خود کمک می کنند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.